hoi meiden, heb een vraagje aan jullie - weten jullie waar je gratis folie kan halen voor cadeaus? - weten jullie waar je gratis kleine kaartjes of uitnodigingen kan halen - weten jullie waar je gratis grote plastick zakken kan halen ? gr een kan je me helpen type
Plasticzakken: Hier hebben ze bij de jumbo altijd een grote bol staan met allemaal zakken erin die mensen erin doen die zakken over hebben. Zit altijd bom vol dat ding. Folie en kaarten geen idee
Doorzichtige folie wel bij de Hema net als de kleine kaartjes. Edit: sorry!! Niet gezien dat het gratis moet zijn. Daarmee kan ik je niet helpen helaas.
Een klein kaartje of uitnodiging op het formaat van een visitekaartje? Dat kan gratis via Vista print. Heb je er wel reclame op staan...maar ach. Gratis folie.....bij een grote bloemenwinkel? Mag je altijd zelf inpakken. Maar vind ik persoonlijk wel vrij asociaal....
Gratis plastic zakken? Voor t huisvuil (pedaalemmer) kun je de plastic hero zakken gebruiken... Iets anders zou k (gratis) nieh weten.... Succes!
doorzichtig folie kan je misschien bij het tuincentrum halen als je voorbij de kassa bent en aan de inpaktafel staat. (bij ons wel iig) of misschien (voor een paar euro) bij een bloemist? gratis is erg moeilijk in deze tijd!