bruine afscheiding, heb geruststelling nodig!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poppy, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppy

    poppy Actief lid

    9 jan 2007
    120
    0
    0
    vrijdagavond had ik heel licht roze afscheiding, toen heb ik de VK gebeld, ze zei dat het te vroeg was om een echo te doen ivm zien van hartje. zaterdag iets bruin afscheiding en vandaag weer bruine afscheiding.
    Nou heb ik al eerder iets op het forum gelezen dat het oud bloed of zo kan zijn. Normaal zou ik dit weekend idd ongi moeten worden, maar ik voel gelukkig geen pijn.
    verder heb ik nog niet veel klachten dus ga je je ook zorgen maken alleen gespannen borsten en heel moe, ook niet misselijk.
    Kan iemand mij geruststellen? Is dit gewoon bloed wat uit mijn lichaam wil omdat ik nu normaal ongi had moeten zijn?
    Morgen ochtend ga ik naar de VK toe, dus hoop dat alles goed gaat...
     
  2. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik heb ook tot 1,5 dag geleden bruin bloed verloren. Dit is inderdaad oud bloed. Zolang je er geen buik of rugklachten bij hebt, kan het volgens mijn gynaecoloog geen kwaad. Het is gewoon oud bloed dat je lichaam uit moet dus zolang het niet rood is....
     
  3. acire

    acire Fanatiek lid

    ik heb een paar dagen nadat ik ongesteld had moeten worden ook een beetje bruin verloren.
    maak je geen zorgen.
     
  4. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik heb het elke maand nog wanneer ik eigenlijk ongi zou moeten zijn...

    wanneer het geen herlder rood echt bloed is, hoef je je gene zorgen te maken :)
     
  5. poppy

    poppy Actief lid

    9 jan 2007
    120
    0
    0
    Thanks meiden, naar toch om zo moeilijk te kunnen genieten he soms!
    Hoop dat de VK me morgen meer kan vertellen!
    Liefs Piekeraar Poppy
     
  6. pregnantlady

    pregnantlady Bekend lid

    29 mei 2007
    635
    0
    0
    Hi Poppy, je bent ook ver genoeg om een echo te laten maken om het zeker te weten hoor. Wel zullen ze dan een inwendige echo maken (is niet zo vervelend als het klinkt) en het is goed te zien (zie ook in mijn fotoboek) hoe het met de baby gaat. Geef gewoon aan dat je heel onzeker ben door de afscheiding/bloedingen.
    Sterkte!
     
  7. poppy

    poppy Actief lid

    9 jan 2007
    120
    0
    0
    Het heeft helaas niet zo mogen zijn...
    Gisteren met inwendige spoed echo te horen gekregen dat het hartje niet klopte en dat ons wondertje waarschijnlijk anderhalve week geleden is overleden...
    Ben er kapot van...en toch altijd een voorgevoel gehad.
    Ga het forum dan ook een tijdje verlaten nu.
    Voor de rest vd meiden: geniet van jullie zwangerschap!
    Liefs Poppy
     
  8. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    lieve Poppy, wat erg voor je! Ik snap heel goed waar je nu doorheen gaat...

    zorg goed voor jezelf en als je behoefte hebt aan praten (of stampvoeten), wij zijn hier..

    liefs, Amber
     
  9. wondertje nr 3

    wondertje nr 3 Actief lid

    24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland

Deel Deze Pagina