hoi me meisje is zaterdag 3 maanden en krijgt nu 5 flessen a 180 cc met 6 schepjes, merk dat ze honger heeft, kan ik haar 5 flessen van 200cc en dan 6,5 schep geven of zeggen jullie niet doen maar overgaan op voeding hongerige baby?
ik zou voeding voor hongerige baby's halen. je mag namelijk niet meer dan 30 schepjes voeding per dag geven, en daar zit je dan al overheen.
ik zou eerst eens proberen iets meer water toe te voegen. dus 190 of 200 water, en gewoon 6 schepjes. Nog 1 maandje en je mag rijstebloem geven en bijvoeden met fruit als je dat wil....dus zonde om over te stappen denk ik. hoe merk je dat ze honger heeft naar meer? Als ze op de dag soms elke 3,5 u een fles wil en de nacht goed doortukt en de dag elke dag zelfde tijdstip begint zeg maar is het toch goed? mijn zoon krijgt ook ene keer al na 3 u de fles, andere x naa 4,5 uur. hoe zit ze qua lengte en gewicht?
Nooit meer schepjes geven! De voeding wordt dan te geconcentreerd en dat kunnen de niertjes van je kindje niet verwerken, dat kan gevaarlijk zijn. Ik zou ook voeding voor hongerige baby's proberen als je kindje hier niet genoeg aan heeft. Echter kan het ook zijn dat je kleine hier tot 6 maanden echt wel genoeg aan heeft. Mijn zoontje zat met 7 weken al op deze hoeveelheden (erg grote baby geweest) en heeft het er tot 6 maanden ook mee kunnen doen. Ze gaan niet steeds meer eten hoor en daarna kun je met bijvoeding een hoop opvangen.
me dochtertje krijgt nu al 190 cc water en 6 schepjes en dan 2 schepjes nutriton (voor het spugen) ze sliep eerst van 22.30 uur tot 7.30 (wakker maken) maar de laatste 2 weken is ze tussen 5 en 6 uur al wakker en ze redt het niet om de 3,5 uur, ze gaat na 2 a 2,5 uur al huilen en niks is dan goed en als je dan beetje water geeft heeft ze het zo op dus dat is gewoon honger net bij de apotheek in ziekenhuis geweest verkopen ze de voeding niet, vind ik erg raar
gek ja. Een apotheek verkoopt het wel hoor, of een goede drogist. dan zal het wel echt honger zijn ja, probeer dan eens de Forte. Of overleg met het cb....wieweet mag je best iets meer geven en hoef je je kleintje niet op andere melk over te wennen. Nog een paar weken en tijd voor bijvoeding endan heeft ze misschein minder melk nodig. Lastig hoor... Je kan ook de Nutricia advieslijn belen he....weten ook best veel.
Hoe lang is je meisje al zo hongerig? Ik zou het nog even aankijken, want rond 3 maanden is er ook een sprong waardoor ze of honger hebben of juist niet willen eten... Als het al een hele tijd zo is zou ik voeding voor hongerige baby's nemen.....
hoi het is al bijna 2 weken dat ze erge honger heeft bij de apotheek verkopen ze het hier niet, terwijl het een kinderelijke buurt is, bij de kruidvat nu gehaald gebruik normaal friso en daar heb je ook voor hongerige babys (friso extra) ben bij het buro geweest en die zei probeer 2 scheppen te vervangen voor de extra