Kant en klare krieltjes 1 dag over datum opeten?

Discussion in 'De lounge' started by Tweekids, Nov 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

ik denk van wel, want jij houdt je strak aan de datum, want die is heilig en anders snap ik niet waarom je wel je zintuigen gebruikt voor iets over de datum is en niet wanneer het erna is.;)

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    haha maak dr nou niet panisch, straks eet ze niks meer.

3. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Dan zou ik die drie hersen cellen van je ff laten werken en logische na gaan denken ;)

Wie zegt nou dat ik nooit mijn zintuigen gebruik ?? Ik heb gezegd dat ik niet ga ruiken aan iets wat over de datum is, dat donder ik gelijk de prullenbak in. Iets wat voor zijn houdbaarheids datum vies ruikt of waar de schimmel op staat ga ik echt niet eten, denk ff na zeg.. ;)

4. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    Maar waarom niet ruiken wanneer iets 1 dag over de datum is bijv? Net alsof die krieltjes op 24 december nog goed zijn en op 25 december besluiten om toch echt bedorven te zijn.

5. kippiekip

Omdat ik dat niet wil.

Maakt niet uit of die aardappeltjes nou in de nacht ineens denken hey laten we gaan bederven, ik donder het gewoon in de prullenbak, klaar.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    gebruik je dat woord altijd wanneer je het over goed voedsel hebt? wegdonderen?

7. kippiekip

Blijf jij iedere keer met mij dezelfde discussies aangaan terwijl je allang weet wat mijn antwoord is ? ;)

8. Delta

Delta Niet meer actief

zouden jullie die discussies ook in het echt allemaal voeren zo?
    :)

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja!

10. kippiekip

Waarom niet ? Doe me hier niet anders voor dan dat ik in het echt ben hoor.. :D

11. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

ow tulip weer hoor. lekker bijdehand

12. Delta

Delta Niet meer actief

Haha oké! Vind wel grappig.. Ik dacht; sommige doen dat alleen via internet ;) Zou kunnen toch?! :p

13. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    Ik vind het gewoon zo'n absurd iets.

14. kippiekip

En ik vind het een absurd iets dat mensen keer op keer dezelfde discussie aan gaan terwijl ze heel goed weten hoe ik er over denk. ;)

15. tulip

tulip Niet meer actief

omdat sommigen met hun 3 hersenscellen (al weet ik niet van hoeveel hersencellen umm in het bezit is, maar meer dan jij iig) anderen willen laten in zien dat dit geen respectvolle manier is om met eten om te gaan. En dat je daar best over na mag denken.

16. tulip

tulip Niet meer actief

ja goed he;)

17. tulip

tulip Niet meer actief

sorry, ik ben in het echt ook zo:p

18. kippiekip

Ik denk er ook over na, ik gooi het namelijk weg als het over de datum is en daar denk ik over na ;)

Dat jij het respectloos vind dat kan maar accepteer gewoon het feit dat niet iedereen het zelfde denkt zoals jij ...

19. tulip

tulip Niet meer actief

als dat nadenken is volgens jou, dan moet jij maar zwijgen over mijn 3 hersenscellen...ik kan er niet bij dat mensen zomaar eten weggooien terwijl de halve wereld sterft van de honger. Als iets niet meer goed is oke...kan een keer gebeuren, maar ook daar moet je mi opletten maar gewoon zonder kijken of wat dan ook weggooien, nee dat snap ik echt niet.

20. kippiekip

wie zegt dan dat ik altijd wat weg gooi ? Dat maak jij er nu van, ik zorg er altijd voor dat alles op is voor de datum die er op staat, die ene keer dat ik iets weg gooi komt niet vaak voor ..

Maar goed, ik had niet anders verwacht van je tulip ... ;)

Share This Page