Wij doen vanavond mee aan een quiz in ons dorp en ik hoop dat jullie wat vragen kunnen beantwoorden! Dat zou ons heel erg helpen! Op 10 augustus verscheen voor basisschoolkinderen de eerste editie dit jaar van het tijdschrift taptoe. Welk mysterie moest het taptoe team in die editie oplossen? In het tijdschrift van national geographic junior staat elke keer een rubriek 'raar maar waar' in het tijdschrift van 5 oktober 2012 staan 10 waar maar raars, welke? Waar gaat bobo met de lezer op zoek in het speurneusavobtuur van nr 2 (7 sept 2012) Wie kan ons helpen??
Als je op deze manier moet winnen, hoef je van mij niet te winnen. Sorry. Verder geen antwoord op je vragen.
We zitten gewoon thuis en alle hulplijnen zijn legaal! Zitten hier meg een heel team van laptops, ipads en iphones haha!
Oké, dan heb ik niks gezegd. Ik ging ervan uit dat je ergens zat waar deze quiz werd gehouden en jij op je mobiel zat te forummen. Om zo achter antwoorden te komen. Succes ermee!
Bedankt voor de hulp! Het is ingeleverd, 12 januari horen we of we laatste zijn of toch net niet *moeilijk*