Disney in de herfstvakantie

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Anna009, Aug 29, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,937
    5,243
    113
    Home
    De 2 oudsten willen dolgraag naar Disney
    En door omstandigheden niet zo'n leuke zomer gehad dus nu willen we ze graag hier mee naar toe nemen
    Ik zal al dat er dan halloween is

Maar er is zoveel keus, is het er erg druk? Is 4 dagen genoeg of juist teveel?
    Tips?

2. Esther2901

Esther2901 Fanatiek lid

Jul 3, 2014
    2,141
    1,634
    113
    Of het erg druk is durf ik niet te zeggen. Ik weet niet of ze een Frankrijk ook herfstvakantie kennen?

Met vier dagen kun je wel alles op je gemak bekijken.

Anna009 likes this.
  3. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    Wij zijn ooit in de herfstvakantie geweest en hadden toen het geluk dat alleen Nederland vrij had

Anna009 likes this.
  4. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,937
    5,243
    113
    Home
    Oh heb net gekeken ja die hebben dezelfde week vrij.... Erg jammer want dan zalhet wel te druk zijn want in Engeland en Belgiƫ is het dan ook vakantie

5. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    Halloween is een topseizoen, zo sfeervol al die herfstige dingen. En totaal niet eng. Echt gewoon lekker vrolijk. Wij zijn er gek op.
    4 dagen is perfect voor een eerste keer. Sws gaan wij in de regel 4 dagen. Dan kun je alles op je gemak doen.

Qua drukte in oktober is het, hoe eerder in oktober hoe rustiger. Eind oktober is het vol omdat dan veel vakantie hebben. Weekend proberen te vermijden. Want ook al is het schoolvakantie, veel ouders werken gewoon. Dus probeer van maandag tot donderdag te doen.

Youtan and Anna009 like this.
  6. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

Nov 3, 2009
    7,272
    6,735
    113
    Houd inderdaad ook rekening met de Engelse schoolvakanties. Wij waren er begin juni: in principe geen vakantieweek voor Belgie en Frankrijk, maar blijkbaar wel voor Engeland. Zeker 50% was Engels. Maar al bij al was het nog steeds erg rustig (vrijwel overal max 20 min wachttijd)

Anna009 likes this.
  7. Butchke

Butchke Niet meer actief

Hou er rekening mee dat ontzettend veel attracties gesloten zijn de komende maanden vanwege onderhoud . Ook zijn ze de studio's om aan het bouwen naar marvel thema. Ik lees op diverse websites dat het de moeite niet waard is om te gaan mede vanwege de belachelijk hoge prijzen.

8. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,937
    5,243
    113
    Home
    Oh echt wat jammer
    Hmm nu ga ik wel heel erg twijfelen
    Maar als we later gaan dan lees ik ook dat de voorjaarsvakantie weer erg druk is
    Erg lastig

9. Butchke

Butchke Niet meer actief

Persoonlijk zou ik het niet doen. In combinatie met de drukte ivm schoolvakanties en veel gesloten attracties, zal het extra lang wachten zijn bij de attracties. Wachttijden van 1,5 tot 2 uur per attractie zijn dan normaal. Wij zouden er onze kinderen geen plezier mee doen.

Share This Page