kant & klare maaltijden, wel of niet goed voor kind? - eet dilemma.

Discussie in 'Voeding' gestart door Nosam, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

En pannenkoeken met spinazie, plakjes courgette en zoete aardappel werkt ook goed bij die kleintjes

2. tuc

tuc Niet meer actief

Ik denk dat pizza, friet en shoarma 2x per week voor jullie ook niet zo gied is. Ik zou eigenlijk een aantal/weken maanden even helemaal stoppen met dat soort eten. Om vooral je zoontje maar ook je man te laten wennen aan ander soort eten. Als dat een tijd goed gaat kun weer wat makkelijker worden.

3. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Ik kook ook standaard te veel en vries het dan in voor mijn werkdagen. Ben pas om 18.15uur thuis.
    Wat ik ook doe is verse soep maken, bv courgettesoep en dit invroezen. Of verse pasta saus ( hier kun je makkelijk veel verschillende groentes in verstoppen). En ook dit vries ik in. Als hij wel macaroni eet, kun je met tomaten en verschillende groenten, dit pureren en zo heeft hij toch zn groentes binnen. Als je volkoren macaroni gebruikt, is dit ook weer gezonder en zo helpen alle kleine beetjes. Mijn dochter lust veel,maar geen aardappel. Zij krijgt dan altijd pasta. We wisselen spelt en volkoren af.

Deel Deze Pagina