Ik ga de schoenen terugsturen naar de webshop in de hoop op een vervangend paar of mijn geld terug... Dit is toch niet normaal? Wie heeft dit wel eens meegemaakt en hoe werd dat opgelost? Het zijn trouwens pumps van Sacha, besteld via Wehkamp. Ik loop al jaren op hakken maar dit is me nog nooit gebeurd.... Ben niet gestruikeld of gevallen ofzo, het is gebeurd tijdens een korte wandeling van 5 minuutjes van station naar kantoor. Ik baal :x Ik krijg de foto's niet gedraaid, sorry!
Ooooo dat is inderdaad balen zeg!!! Weet precies hoe je je voelt! Hier gisteren voor het eerst de verjaardagsjurk van me dochter gewassen.. Etiket binnen in is helemaal vervaagd en gaan rafelen en er mist een knoop op de jurk.. Vind ik ook wel erg snel voor een jurk van jottum.. Hier ga ik dus ook hopen dat de webshop er iets mee gaat doen! Succes!
Jeetje dat is ook balen zeg! Ben benieuwd of ze het netjes gaan oplossen met de jurk. Ik ga morgen m'n schoenen terugsturen.. ben benieuwd of dit opgelost gaat worden
Ik zou inderdaad ook even bellen met Wehkamp, maar ik mag toch aannemen dat dit vergoed gaat worden. Ik had vorige winter laarzen gekocht bij Sasha en die waren na 3-4 keer dragen al kapot, dat vind ik echt niet kunnen voor een paar laarzen. Dus ik terug naar de winkel en ik kon dezelfde laarzen krijgen of een tegoedbon. Nou, die laarzen had ik geen behoefte meer aan want had geen vertrouwen meer in de kwaliteit. (en ik had eigenlijk ondertussen veel leukere laarzen gezien) Heb via het hoofdkantoor uiteindelijk gewoon mn geld terug gekregen Dus eerst gewoon via de klantenservice proberen en als die je niet naar tevredenheid helpen dan gewoon even hogerop zoeken. Schoenen horen bij normaal gebruik niet zomaar kapot te gaan, dus je staat gewoon in je recht.
dat wordt gewoon netjes opgelost hoor met wehkamp. snap dat je baalt maar het kan gebeuren. maar hier kan wehkamp ook niks aan doen natuurlijk.
Ik zeg ook niet dat Wehkamp er iets aan kan doen TinaTeenslipper Ik denk dat het gewoon een productiefout is ofzo! Ik wilde eerst de klantenservice bellen maar op hun website staat dat je het gewoon retour moet sturen en ze dan beoordelen wat ze ermee doen (geld terug of niet) NooNoo, nee kon er niet meer op lopen! Gelukkig was het aan het einde vd werkdag op weg naar huis en niet aan het begin van de dag
Ik denk dat Wehkamp het ook wel netjes oplost en als dat niet zo zou zijn zou ik gewoon contact opnemen met Sacha zelf.
Wilde nog even zeggen dat Wehkamp ze gewoon retour genomen heeft en ik het aankoopbedrag teruggekregen heb. Super dus!
Ah, mooi opgelost! Wat had je ermee gedaan, de horlepiep gedanst? Neehoor, na anderhalve maand mag dat gewoon niet gebeuren. (Eigenlijk mag dat nooit gebeuren)
Haha ja snap het ook nog steeds niet! Ben een ervaren loper op hakken Maar dit nog nooit meegemaakt. De hak klapte een soort van naar binnen en brak daarbij af. Lijkt me gewoon een productiefoutje oid.