Hak van pump breek 1,5 maand na aankoop!

Discussie in 'De lounge' gestart door Chiggy, 28 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    #1 Chiggy, 28 aug 2013
    Laatst bewerkt: 28 aug 2013
    Ik ga de schoenen terugsturen naar de webshop in de hoop op een vervangend paar of mijn geld terug... Dit is toch niet normaal?
    Wie heeft dit wel eens meegemaakt en hoe werd dat opgelost?
    Het zijn trouwens pumps van Sacha, besteld via Wehkamp.

Ik loop al jaren op hakken maar dit is me nog nooit gebeurd....
    Ben niet gestruikeld of gevallen ofzo, het is gebeurd tijdens een korte wandeling van 5 minuutjes van station naar kantoor.
    Ik baal :x

Ik krijg de foto's niet gedraaid, sorry!

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ooooo dat is inderdaad balen zeg!!!

Weet precies hoe je je voelt! Hier gisteren voor het eerst de verjaardagsjurk van me dochter gewassen.. Etiket binnen in is helemaal vervaagd en gaan rafelen en er mist een knoop op de jurk.. Vind ik ook wel erg snel voor een jurk van jottum.. Hier ga ik dus ook hopen dat de webshop er iets mee gaat doen!

Succes!

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Jeetje dat is ook balen zeg! Ben benieuwd of ze het netjes gaan oplossen met de jurk.

Ik ga morgen m'n schoenen terugsturen.. ben benieuwd of dit opgelost gaat worden :)

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Jeetje das wel erg snel ja! Kon je er nog wel mee lopen dan?

5. Lijkt me een vreemde plaats om te breken.

Hoop voor je dat het netjes opgelost wordt.

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik zou eerst ff bellen..

7. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.195
    177
    63
    NULL
    NULL
    Ik zou inderdaad ook even bellen met Wehkamp, maar ik mag toch aannemen dat dit vergoed gaat worden.

Ik had vorige winter laarzen gekocht bij Sasha en die waren na 3-4 keer dragen al kapot, dat vind ik echt niet kunnen voor een paar laarzen. Dus ik terug naar de winkel en ik kon dezelfde laarzen krijgen of een tegoedbon. Nou, die laarzen had ik geen behoefte meer aan want had geen vertrouwen meer in de kwaliteit. (en ik had eigenlijk ondertussen veel leukere laarzen gezien) Heb via het hoofdkantoor uiteindelijk gewoon mn geld terug gekregen :)

Dus eerst gewoon via de klantenservice proberen en als die je niet naar tevredenheid helpen dan gewoon even hogerop zoeken. Schoenen horen bij normaal gebruik niet zomaar kapot te gaan, dus je staat gewoon in je recht.

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    dat wordt gewoon netjes opgelost hoor met wehkamp. snap dat je baalt maar het kan gebeuren. maar hier kan wehkamp ook niks aan doen natuurlijk.

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zeg ook niet dat Wehkamp er iets aan kan doen TinaTeenslipper ;)
    Ik denk dat het gewoon een productiefout is ofzo!

Ik wilde eerst de klantenservice bellen maar op hun website staat dat je het gewoon retour moet sturen en ze dan beoordelen wat ze ermee doen (geld terug of niet)

NooNoo, nee kon er niet meer op lopen! Gelukkig was het aan het einde vd werkdag op weg naar huis en niet aan het begin van de dag :D

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    wehkamp is altijd wel aardig makkelijk met dingen ruilen enzo. Dus geef je een goeie kans!

11. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik denk dat Wehkamp het ook wel netjes oplost en als dat niet zo zou zijn zou ik gewoon contact opnemen met Sacha zelf.

12. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wilde nog even zeggen dat Wehkamp ze gewoon retour genomen heeft en ik het aankoopbedrag teruggekregen heb. Super dus! :)

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Super! Mooi opgelost.

14. flerk

flerk Niet meer actief

Ah, mooi opgelost! Wat had je ermee gedaan, de horlepiep gedanst? :D
    Neehoor, na anderhalve maand mag dat gewoon niet gebeuren. (Eigenlijk mag dat nooit gebeuren)

15. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Haha ja snap het ook nog steeds niet! Ben een ervaren loper op hakken :p Maar dit nog nooit meegemaakt. De hak klapte een soort van naar binnen en brak daarbij af. Lijkt me gewoon een productiefoutje oid.

Deel Deze Pagina