Hondenstront...

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

.... scheit ziek word ik er van !

Fiets ik net naar de peuterspeelzaal ligt er op het fiets pad niets anders dan honden poep, je hebt aan de ene kant van het fiets pad gewoon de autoweg en aan de andere kant een sloot met een stuk gras waar ze hun honden uit kunnen laten ... Nog zijn er mensen die het dan voor elkaar krijgen om juist aan de weg kant op het fietspad hun honden laten poepen en het dan niet eens in hun hoofd halen om die smerige troep op te ruimen ... grrrrrrr ...:x

En ze zijn zelfs te beroerd om op het gras zelf te gaan lopen want ja veronderstel dat je poep onder je schoenen krijgt ;) met als gevolg dus dat ik moet gaan uitwijken omdat hun te beroerd zijn om met hun voetjes in het gras te gaan staan ..

daarnet ook, ik kom aan fietsen en tringel netjes met mijn bel staat er zo'n mokkel me raar en te kijken en blijft gewoon staan en zegt '' Je kan toch langs me heen je hoeft niet zo te bellen '' :$
    Ze laat dr hond schijten op het fietspad gedeelte ( als ze nou die hond ff 2 meter verder op het gras zet maar nee ) en loopt zo weg dus ik stap van mijn fiets af en zeg tegen dr '' Misschien is het een idee om het op te ruimen ? '' '' Nee hoor zegt ze, als mensen er last van hebben fietsen ze er maar om heen '' :$ ..
    Dus ik zeg tegen dr dat ik haar echt een aso vind dat ze dat zo doet en zo denkt .. zegt ze '' Mens hoe oud ben je nou bemoei je er niet mee jij hebt nog niet eens de helft van de wereld gezien '' :$

Hallllooooooooo hoe aso kan je zijn zeg .. ben gvd 25 jaar en heb al genoeg mee gemaakt, zij was denk ik ook van mijn leeftijd en ik vind het heel fijn om te horen dat ik er jonger uit ziet dan dat ik ben ;) maar kom op zeg moet je dan zo reageren ??

Dus ff voor de mensen die te beroerd zijn om honden stront op te ruimen please, het is een kleine moeite om het of op te ruimen of gewoon op de plekken te laten doen waar het mag ..

Als je het niet op wilt ruimen neem dan ook geen hond !

Je bent in mijn ogen echt een ongelooooooofelijke aso als je te beroerd bent om het op te ruimen ... !

Ik heb jaren lang een hond gehad ( franse buldog ) en deze was altijd liever lui dan moe en wilde niet verder dan boom 1 voor de deur dus poepte meneer altijd op het parkeer vak, ik heb dit tot op de dag dat hij werd ingeslapen iedere keer weer opgeruimd, kleine moeite ...

Zo heb ff mijn gal gespuwd en het lucht op moet ik zeggen :D

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Lijkt me ook niet meer als normaal om het even op te ruimen, die reactie van die vrouw snap ik totaal niet!

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ja lekker he, als ik mijn honden uitlaat, gaat mijn dochter mee in de kinderwagen, en bijna elke dag zitten de wielen wel vol strond omdat ze beroerd zijn hun hond 30cm verder op te latenpoepen.

4. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    lekker hé. heb er ook zoooo'n hekel aan. dat gemanouvereer met je wandelwagen en vaak heb je dan nog "prijs" en die mensen hebben gewoon een plaat voor hun kop. het doet ze niks. echt vreselijk zielig zulke mensen.

5. jonibra

jonibra Niet meer actief

Pff waarom doen mensen dat toch:x
    We hebben zelf ook n hondje maar die laten we gewoon altijd poepen op plaatsen waar t mag en waar mensen er geen last van hebben.
    Als ie t perongeluk ergens anders doet ruimen we dat even op.
    Dat is toch niet meer dan normaal??? Wij willen een hond hoeft n ander geen last van te hebben.
    Waar wij eerst woonden had je een hele lange dijk waar je de hond uit kon laten en een grasveld waar t kon maar nee... heel veel mensen lieten ze op de weg langs de dijk poepen en op het speeltijtje tegenover dat andere veldje waar de kinderen altijd lekker aan t spelen waren...

Liefs mij

6. Skye

Skye Niet meer actief

Ik heb zelf een hond, maar heb er een hekel aan als mensen de stront niet opruimen. Doe ik zelf namelijk ook altijd!

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.871
    113
    Zo ranzig ja. Onze hond wil trouwens niet eens op de straat of op de stoep poepen, die heeft het liefst een bosje of een berm.
    Er zijn hier ook groenstroken die tussen huizen liggen, daar mag ze van mij ook niet poepen, maar genoeg mensen hebben daar 'schijt' aan, want elke twee weken, komt de drollenzuiger daar langs en daar ligt genoeg voor.
    Ik had laatst wel een moedertje dat mij bij mijn arm greep, omdat ze dacht dat mijn hond daar zat te poepen en ik het niet had opgeruimd. Duidelijk had ze zelf geen verstand van honden, want als je de houding kent, zie je wel het verschil tussen een hond die zit te plassen of te poepen, vooral als het een middelgrote hond is. Dat vond ik ook weer niet nodig, blijf van me af met je valse beschuldigingen, raar mens.
    Wat een imbeciel die jij tegen kwam, jaja, als je er last van hebt fiets je er maar omheen en vanwege je leeftijd zou je niet weten wat vies en aso is of niet. Nou, dat weet mijn dochtertje van twee zelfs!

8. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Hier in Assen valt het echt reuze mee. Overal staan afvalbakken voor hondenpoep en honden mogen ook alleen op bepaalde stukken poepen, op alle andere plekken moet het poep opgeruimd worden. Je bent verplicht een zakje bij je te hebben en ik ben al zeker een paar keer gecontroleerd.

Nu word ik wel scheitziek van alle (voornamelijke oudere) buren hier die dus de hele dag niets anders doen dan opletten waar de honden poepen en of het opgeruimd wordt. Doe je dat niet, dan bellen ze meteen de milieupolitie hihi.

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Bah wat vies zeg! Ik zou een klachtenbrief naar de gemeente sturen. Als dit zo vaak voorkomt, mogen zij het schoonmaken en misschien ook vaker een wijkagent langs sturen om te zien of ze de viespeuken op heterdaad kunnen betrappen.

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Er lopen gewoon heel veel aso's rond hier in NL valt mij altijd op. Zal wel de Hollandse mentaliteit zijn van "ikke ikke ikke en de rest kan stikke" :x Alles wordt maar op de grond gegooid, over vuil, peuken, kauwgom, overal hondenpoep idd en tot overmaat van ramp andersmans kattenstront in de tuin! Moet je in de zomer zien hoe de parken en grasvelden worden achtergelaten als er weer eens wat groepjes mensen hebben zitten bbq-en en/of picknicken, verschrikkelijk gewoon. Ik heb héél veel landen in de wereld inmiddels mogen zien, maar (bijna) nergens is het zo'n smerige vuilnisbelt als hier in NL, bah. :x

Ze moeten het gewoon doen zoals in Singapore, daar krijg je al een boete van $500 als je een stukje papier op straat gooit. Terecht! En wat is het daar heerlijk schoon (en veilig)! :)

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Tja en dat is dan "alleen" nog maar het fietpad.
    Hier was het redelijk goed geregeld toen we hier kwamen wonen. Overal veldjes voor de hond. Eene n losloop andere gewoon aan de riem en daar mochten ze dus hun behoeften doen.
    Maar sinds n jaar of wat is het echt dikke ellende hier.
    Weet niet waar het door komt of waarom maar het lijkt wel of er een stel honden bezitters bij gekomen is wat het helemaal normaal vind om de hond gewoon overal te laten poepen.
    Heb zelfs al een honde drol OP mn stoepje voor de deur gehad!
    Gewoon midden op het pad.
    Nou sorry hoor maar dat moet mijn hond niet wagen zeg!
    En als een van de 2 het toch doet tja dan zal ik het op moeten ruimen heh?
    Heb geen zakjes bij want het is in de 5 jaar dat ik honden heb precies 2x gebeurt dat mijn hond het ergens deed waar het niet hoorde.
    1x na n operatie (beest stond er zelf schuldig bij te kijken) En had niks bij dus heb toen eerst de hond naar huis gebracht en ben terug gegaan om het op te ruimen.
    En 2e keer was toen ze weg gelopen was en op t veldje hier in de straat was gaan zitten (waar het dus ook niet mocht) DUS ook opgeruimt. Kleine moeite!
    Het is toch verdorie ook mijn hond?
    Maar hier is het nu voort af en toe hink stap sprong tussen de strond door. Echt ZO asso!
    En dan maar klagen over de honden belasting. Tja als mensen er last van hebben gaan ze klagen en de enige stok om te slaan die de gemeente heeft is het ontmoedigen om honden te nemen DUS honden belasting (omhoog)!
    Maarja mensen denken alleen in hun eigen miniscule belevings wereld en zien niet in dat zij mogelijk de catalisator zijn.

12. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Keertje achterkomen waar ze woont en voor der deur kakken!!! En wel laten liggen he ;)

Hier in het park ook, altijd weer op het looppad ligt er poep, depodogs staan er in heel dat parkje maar gemakzuchtig (laks) als de mens is, lekkerlaten liggen maar verdikkie thuis wel hun toiletpot doorspoelen!
    Behandel buiten als je huis en het komt er een stuk netter uit te zien! Op enkele daargelaten natuurlijk hahaha.

13. chantal1984

ik ga idd eens een klacht in dienen bij de gemeente want het is gewoon te smerige voor woorden, het is net alsof je voor fiets examen moet rijden want je gaat zig zaggend over het fiets pad heen om al die hopen stront te vermijden ...

Ik vraag me wel eens af wat die mensen bezielt om het niet op te ruimen ...

Uiteraard zal niemand het hier eerlijk toegeven maar zijn er mensen die het dus niet opruimen ? en vinden hun dat ze daar een goede reden voor hebben ?

Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk ...

14. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Hier is het ook zo erg,overal op de stoep ligt wel ergens poep.Ik heb altijd wel prijs als ik met de kinderwagen ga wandelen.Helemaal erg was het toen er sneeuw lag,lag er een hoop waar sneeuw overheen lag en ja hoor.Ik loop daar natuurlijk doorheen.Voor onze deur ligt een speelveldje wat ook al als poepveld word gebruikt.Het is nu zo erg dat toen ik mensen er op aan sprak ze zeiden:eek:h omdat iedereen zijn hond hier uitlaat dacht ik dat dit een uitlaat veldje is.Ja die pingpong tafel staat er voor de honden!!duh.Ik vind het gewoon echt heel smerig!

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik heb geen honden meer. Maar ik kan mij voorstellen dat mensen die echt enorme bedragen aan hondenbelasting betalen zoiets hebben van "laat de gemeente het maar opruimen daar betaal ik toch voor". Daarom vind ik dat ze de hondenbelasting gewoon moeten afschaffen want je krijgt er toch niks voor terug en er bestaat tenslotte ook geen kattenbelasting! ;)

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Mijn hond poept niet eens op de stoep, alleen maar op gras. Is ook een kwestie van opvoeding, want we hebben haar natuurlijk niet zindelijk gemaakt op de stoep.

Maarrrr ik ruim het niet altijd op, omdat ik dan vergeet een zakkie mee te nemen ofzo. Ben wel eens terug gelopen maar dan kon ik het niet meer vinden.
    Kan niet zeggen dat dit heel vaak gebeurt hoor, maar ik schaam me wel kapot als ik geen zakje mee heb. Maar is dus nooit op de stoep of ergens waar mensen er echt last van hebben!

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik heb er ook zon scheit hekel aan
    zei het van de week nog hier op het forum
    als ikmet me meissie loop op de stoep moet ik 100 x zeggen bah bah en kan ik haar nog net aan haar arm graaien om er niet in te laten lopen
    echt NL is zo vies aant worden of was het al? als je op cran canaria ofzo bent zijn die looppaden zo mooi schoon
    en hier bah bah
    hele hondenuitlaat bakken hebben ze hier voor de deur en ik loop de poort uit ja hoor ligt er weer een kilo shit van zon grote hond.....

18. chantal1984

we gaan het niet over katten hebben want het gaat nu puur over honden stront... ;)

maar omdat iemand dan veel geld betaald aan belasting snap jij dat die mensen overal hun honden laten poepen ?? ... Vreemd ...

Er zijn niet voor niets honden uit laat plaatsen ... ;)

En kijk zoals guppie het zegt tuurlijk iedereen kan het wel eens vergeten of ff geen zin hebben dat kan een keertje kan gebeuren maar laat je hond dan lekker scheiten waar andere mensen er geen last van hebben als je zelf te lui bent om het op te ruimen ;)

19. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier is het ook altijd raak. Als ik de honden uitlaat (die het wel altijd op het gras of in de bosjes doen) moeten wij ook altijd zigzagend over de stoep heen. Mocht één van de honden (meestal de kleinste) toch ergens anders willen poepen trek ik haar weg en zorg ik dat ze het alsnog op het gras of bosjes doet. Het is zo aso om ze gewoon op straat te laten poepen! Hier lag van de week een enorme hoop recht voor een tuin, dan trek je je hond toch weg???

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik heb er één keer iemand op aangesproken. Dat was op het gras bij een recreatieplas hier in de buurt. Daar liggen bij mooi weer altijd mensen te zonnen en er wordt veel gezwommen. Vroeg op een avond lagen wij daar ook. Verder eigenlijk niemand meer. En iemand liet haar hondje daar poepen. Ik gaf haar nog de kans om het zelf op te ruimen, maar dat deed ze niet. Dus ik zeg zo dat dat niet zo fris is, aangezien hier dagelijks (het was toen zomer) mensen komen zwemmen. Zegt ze zo: Ja, normaal ruim ik het ook altijd op, maar ik heb nu toevallig geen poepzakje bij me. Alleen wij hadden net van de McDrive gehaald en ik heb haar dus ons zakje gegeven. Ze ruimde het wel netjes op :)

Deel Deze Pagina