Meiden willen baby van Antilliaanse bendeleiders

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door consider, 7 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/96758/-M ... iders.html
     
  2. lizzie84

    lizzie84 Niet meer actief

  3. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Dit is ontzettend triest dat dit gebeurt. waar is de waardigheid van deze meisjes gebleven? Om zwanger te worden om je aanzien te verhogen, en zodat je de eerste bent die een kindje van zo'n jongen krijgt. Dat je het hebt 'gemaakt' als je zwanger bent van een populaire antiliaanse jongen. :rolleyes:

    Het werkt voor de groepsleden status verhogend om zoveel mogenlijk kinderen te hebben bij verschillende vrouwen :rolleyes: En dat het stoer is om op je 22ste te kunnen zeggen dat je 6 kinderen hebt bij verschillende vrouwen :( Zijn ze nou helemaal gek geworden.

    Ik vind dit echt niet normaal, een kind neem je niet om je status te verhogen. Gebruiken die jongeren geen condooms, denken ze niet aan ziektes ppfff
     
  4. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Ik vind dit heel erg verdrietig. Vooral voor die kindertjes die helemaal geen donder aan hun vader zullen hebben. Heel heel erg.
     
  5. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik denk alleen maar arme babys
     
  6. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Nou idd :(
     
  7. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik denk ook "waar zijn de ouders van die kinderen?"
    Die meiden zijn zelf nog kinderen, echt belachelijk! Als mijn zoon straks op zo´n manier met meiden omgaat verhuis ik naar een hutje op de hei en krijgt hij huisarrest tot hij snapt hoe het wel hoort. Wat een idioterie!
     
  8. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Echt achterlijk. Echt. Bizar.

    Als Lena zoiets doet als ze zestien is, waar ik niet vanuit ga maar toch, dan zou ik toch het idee hebben iets heeeeel erg fout te hebben gedaan.

    Als je kind zoiets doet zou ik echt het idee hebben dat al die zestien jaren opvoeding voor niets zijn geweest. Ik wil mijn dochter zo opvoeden dat ze beseft dat de jongen waarmee ze 'gaat' een voorrecht heeft en niet andersom!

    Ik hoop zo dat ze nooit in een cultuurtje terecht komt waarin dit soort zaken normaal is.... Maar ik vraag me wel af hoe groot dit fenomeen werkelijk is. Zo groot is Hellevoetsluis niet...
     
  9. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Nee zo groot is hellevoetssluis niet, maar ik weet dat dit in Goningen ook gebeurt
     
  10. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Mja geen donder aan hun vader is nog tot daren toe..Maarrrr.... :

    Zoveel hebben ze dus ook niet aan hun moeder.
    Wil niet weten wat er van deze generatie weer terecht komt dan...
    Heb 2 zonen en die probeer ik toch zo op te voeden dat ze respect hebben voor meisjes/vrouwen. Wat ze buiten mij om van vriendjes leren weet ik natuurlijk niet.
    Maar jeetje zeg...
    En straks als mn meisje echt n meisje is zal ik haar proberen te leren dat zij even belangrijk is als welke ander ook. Of t nou n jongen of n andere meid betreft.
    Waar gaat dit naar toe...
    En hoe zullen deze meiden straks als ze verstand gevonden hebben (.. ALS ze die ooit vinden) terug kijken op wat ze gedaan hebben. Hoe zullen de kinderen terug kijken op dit alles?
    En als er geen opa of oma is om op terug te vallen....waar zal zo'n kindje dan blijven? :(
    En dan kijken ze paris hilton aan op haar gebruik van puppies als assecoires...deze meiden gebruiken hun kinderen zo!
     
  11. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Is het helemaal met Wilma eens!

    Lena gaat hier niet opgroeien gelukkig
     
  12. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Dit is toch niet te geloven....Arme kinderen die hier uit voorkomen!
     
  13. Suzanne75

    Suzanne75 Fanatiek lid

    8 mrt 2007
    1.662
    0
    0
    Ik vind zoiets gewoon onnozel. Het zijn meestal niet de meest slimme meiden die zulk gedrag vertonen. Zielig hoor.
     
  14. MariekeV

    MariekeV Fanatiek lid

    28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Jeeeeeeeee... zeven jaar geleden was deze zij dus al 21.. .ben je dan niet een beetje te oud om je druk te maken over je populariteit in de klas/vriendengroep en daarom zwanger te worden?

    Maar goed, leeftijd zegt ook niet altijd alles.

    Zeer triest, een kind is een geschenk, geen verd%md statussymbool (excuse my french)
     
  15. MariekeV

    MariekeV Fanatiek lid

    28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Hey, hoever zijn jouw emigratieplannen ondertussen? Zijn er al concrete plannen of doel je meer een bepaald gebied van Nederland? :D

    (Kunnen jullie niet gewoon in Zweden komen wonen, ook mooi! ;) )
     
  16. Beate

    Beate Fanatiek lid

    13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Ja, triest...

    Ik geef les op een middelbare school in Rotterdam en zie dit heel veel gebeuren. En het is zoooo moeilijk hier iets aan te doen. Ouders zijn vaak helemaal niet betrokken en als school heb je ook maar beperkte invloed. Je ziet het gewoon gebeuren. Moeilijk.
     
  17. Fladdertje

    Fladdertje Niet meer actief

    Mijn vriend is ook leraar in Rotterdam en heeft veel met dit soort mensen te maken gehad. Het schijnt dat sommige antilliaanse meisjes ook alleen maar babies willen omdat ze kinderbijslag krijgen en zodoende niet hoeven werken.
     
  18. Suzanne75

    Suzanne75 Fanatiek lid

    8 mrt 2007
    1.662
    0
    0
    Knap als je daarvan rond kunt komen :( .
     
  19. MamaDeluxe

    MamaDeluxe Fanatiek lid

    4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ach, dat gebeurt niet alleen met antilliaanse jongens hoor, dat líjkt nu zo door dit artikel.

    Hoeveel meisjes hier met arabische jongens rondlopen om "aanzien" te krijgen.

    Ik vind het een oppervlakkig artikel, dat antillianen wederom in een kwaad daglicht zet.
    Er zijn zat hele goede, lieve antilliaanse jongens/mannen. zo zijn er ook zat NL jongens om van te kotsen...

    Buiten dat om, het is misschien geen leuk feitje maar het ís eenmaal de cultuur, de manier dat zij ermee om gaan, die meiden kiezen er zelf voor.
    Dat risico nemen ze, net als de meisjes die kiezen voor een arabische jongen, diel open ook risico dat ze toch moslima moeten worden, anders moet hij de relatie verbreken o.i.d

    Overal zit wel wat bij....
     
  20. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Van krap 150 in de maand rond komen? En die baby kost zeker niks...
    oh nee in t begin krijg je nog minder ook (kijk nu naar de leeftijds categorie van die van mij...en volgens mij nog x 2 ook :)) Kan je na gaan wat n vetpot :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina