steunt de maxicosi inderdaad alleen op de adapter?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door joseetje26, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hallo... nou he he de juiste adapters gevonden voor de quinny freestyle dus nu kan de maxi cosi cabriofix erop... maar ik vind het een beetje wiebelen.... er zit geen speling in de adapter of de maxicosi dus dat wiebelen komt van de bevestiging op het onderstel de quinny dus... ik heb al zitten kijken en het zit in principe wel goed vast... maar klopt het dat je de maxicosi alleen aan het onderstel vastmaakt dmv de adapters? of zie ik nog een extra steunpunt over het hoofd ofzo...

weet iemand dit?

groetjes Jose

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

de maxicosi klikt vast op de adapters en daar steunt het geheel op dat klopt hoor.is bij de speedi ook

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    maar.... dat gewiebel dan?

gr Jose

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat hoort niet hij hoort echt goed vast te zitten.hier wiebeld hij echt niet als hij op het onderstel zit

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@ joseetje, bij mij wiebelde het ook hoor. Heb een andere maxicosi ook geprobeerd en zelfs toen wiebelde het nog.

6. Cor81

Cor81 Lid

13 jan 2009
    51
    0
    0
    Wij hebben een X Adventure en dan steunt ie inderdaad ook alleen op de adapters en dat voelt ook wat wiebelig.
    Maar als je twijfelt kun je beter even langs de babyzaak gaan denk ik....

7. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Ja idd enkel op de adaptors. Maar hoor je geen klik dan als je de MC erop zet, hier is het nu wel effe geleden maar ik had ook gewoon een MC van Maxi Cosi en een Quinny kinderwagen en dan hoor je dacht ik een soort van klik als je de MC volledig op de adaptors duwt...
    Bij twijfel eens langsgaan he ;)

8. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    die maxi cosi zit muurvast op de adapters... is zelfs wat stroef hem er weer uit te halen... de bevestigngsdingetjes op het onderstel van de wagen daar zit ongeveer 4mm speling in en als de maxicosi er dan opstaat kun je die ongeveer 4 cm naar boven of onderen bewegen.... maar vast zit ie... heb er even flink aan getrokken en geduwd, no way dat dat loskomt... maar het voelt gewoon zo wiebbelig....

gr Jose

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Hier een bugaboo en ook daar zit de MC wiebelig. Alhans voor mijn gevoel. Het is echt gewoon een beetje speling/vering. Probeer maar eens wat kracht te zetten, hij blijft absoluut zitten

10. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ja je hebt gelijk.....

gr Jose

Deel Deze Pagina