ben benieuwd welke fles jullie hebben gekocht voor de uitzet. wij hadden bij de 1e difrax, maar die lekte soms weleens, voor de rest super tevreden over deze fles.
Ik heb een avent starterspakket gekocht, daar zitten 2 kleine en 2 grotere flessen in en ik heb 1 kleine en 1 grotere difrax fles... dus onze beeb kan kiezen wattie wil
Wij hadden een difrax en avent. Uiteindelijk zijn we avent gaan gebruiken, omdat de speen het meest leek op een borst. Omdat ik ook nog borstvoeding gaf, was dit het beste.
Hier ook difrax en avent. Het nadeel van difrax vind ik idd dat ie soms lekt!! Avent ben ik erg tevreden over.
Hier ook Difrax en Avent in huis gehaald. Van de Avent fles kreeg mijn dochter krampjes, dus gebruik alleen maar de Difrax S fles, hele fijne fles .
Wij hebben dr Browns flessen. Heel tevreden over de flessen, en mijn dochtertje had ook weinig last van krampjes.
difrax-s diverse flessen van difrax-s en nooit problemen mee gehad (ja 1x, toen zoog ze elke keer met membraam los, maar ben terug gegaan naar de winkel en kon hem zo omruilen)
ik heb nu flessen van het gewone kruidvat of etosmerk heb avent gebruikt en difrax s fles en ik vond ze waardeloos.
Vanalles, Tommee Tippee, Difrax, Avent (had ik nog van de vorige keer) en Fisher Price. Aardig wat dus en dan krijgt hij nog meerendeels borstvoeding. Die Etosfles was hier juist geen succes, zoog steeds vacuüm etc.
Avent flessen (na eerst een aantal maanden bv te hebben gegeven). Ik moet altijd lachen om de hoofdleidster van het kdv waar mijn zoontje heen gaat: "Al die flessen, en het maakt allemaal geen bal uit". Ik heb zelf geen idee. Heb nooit andere flessen geprobeerd maar ze kan het met zo'n mooie stalen gezicht zeggen.
hier avent flessen met speen maatje 1 op het kdv, thuis de borst.. omdat kyano aan de borst moeite had om een grote hap te nemen, leek het ons handiger om dan ook een grote speen te kiezen.. vandaar.
Dr Brown flessen. Bevallen erg goed en onze dochter heeft ook minder last van krampjes (eerst de Tommie Tippie flessen gebruikt en daar had ze meer last van krampjes)
Hier ook flessen van Avent als ze bij de oppas is, thuis gewoon bv. Avent is het enige wat ik geprobeert heb en ze pakt ze goed dus hou het lekker zo.
hier difrax, heb ook een advent maar vind hem niet lekker vasthouden en jah je zit er nog wle ff mee i nde hand dus dan liever een die ik ook goed vast kan houden en hij vidn alles best.