dubbele kinderwagen met reiswieg. Tips?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Erikaatje, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Hoi allemaal,

Wij verwachten in feb ons tweede kindje, nu ben ik via marktplaats op zoek naar een dubbele kinderwagen.
    Ik wil er graag een echte reiswieg op kunnen zetten. Weet iemand of dit op elke kinderwagen kan? Ik heb een One Tree Hill dubbele kinderwagen op het oog, kan ik hier ook een losse reiswieg voor bijkopen? Ik wil eigenlijk niet zo'n nestje. Tips zijn welkom!

Groetjes Erika

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Easywalker sky heeft een dubbele kinderwagen met een echte wandelbak. Succes

3. Tese

Tese Niet meer actief

ABC design zoom. Tip: bestel em wel in duitsland, daar is ie 200 euro goedkoper.

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

de one tree hiil heeft inderdad losse reiswiegen, wel even goed opletten dat het een reiswieg is voor de duo.. enkele reiswiegen passen niet op een duowagen (van geen enkel merk trouwens)

Heb je al duo's geprobeert? zou ik zejer doen met gewicht erin .. je kindje aan de ene kant en zware verzorgingstas ofzo aan de andere kant, wagens rijden zo anders als er gewicht in zit.
    Ik vond bijv. de duo x adverture niet te tillen en bij ons gaat de duo in de auto dus dat is wel belangrijk..

5. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Muppet, heb je nog een goede tip voor een Duitse webwinkel waar ze de ABC design zoom verkopen?

6. Tese

Tese Niet meer actief

7. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    wat mimi83 zegt klopt over de urban jungle. dit is ook echt de stevigste en degelijkste wagen!

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

nou ga ik zelf trouwens voor de koelstra duo, die is smaller, makkelijker te tillen voor mij en ze kunnen in de buggy inzet net even rechte zitten. Ik weet dat mijn zoontje dit erg fijn vind.

Ik zou echt aanbevelen om ze allemaal eens uit te proberen, pas dan weet je wat je zelf echt makkelijk en belangrijk vind.

9. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik heb ook de koelstra twin.
    Erg fijne wagen, het enigste nadeel vind ik dat mn oudste al te lang is om de zonneklep te gebruiken. (86 cm, dus zo groot is ze nieteens)

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

diddlmouses: ja das wel rap inderdaad.. kan me niet herrineren van mijn enkele koelstra dat colin er niet onder paste en bij het passen in de winkel in duo paste hij ook en hij was toen ook rond de 87 cm.

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

phoe ja hier ook al aan het rondkijken voor een duowagen. moeilijk hoor. ik heb er al eentje op het oog...ik weet alleen niet meer hoe die heet maar hij zag er wel heel goed uit. zal ff kijken of dat ik een foto kan vinden

12. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

13. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Ik vind de Easywalker ook erg mooi en net als de Urban Jungle ziet 'ie er stevig uit. Ik wil alleen graag een wagen waar de zitjes ook naar je toe kunnen.

De Easywalker is hier trouwens goedkoper dan bij Babydump:

EasyWalker Duo - EasyWalker Duo - Tweelingwagens | Babypark

Ik heb geen aandelen maar wel goede ervaringen met Babypark (snelle levering, geen verzendkosten)

14. suusvdw

suusvdw Actief lid

25 jun 2008
    475
    1
    0
    verpleegkundige
    Noord-Brabant
    Wij hebben de easy walker sky duo. Is echt een super fijne wagen. ook ik wou perse een kinderwagenbak en geen nestje. Maar het is ook erg fijn dat de maxi cosi erop kan. Hij rijdt erg soepel en je kunt hem met 1 han sturen.
    Het enige nadeel is het gewicht. Hij is wel wat zwaarder om in de auto te tillen. Maar met mijn 1,55 cm lukt het me wel.

gr suzanne

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Hier ook een koelstra twin, die vond ik het fijnste lopen in de winkel. idd is de ruimte onder de zonnekap vrij krap, maar die kap gebruikkte ik in de enkele wagen toch ook al niet meer omdat Ivy m zelf telkens weer weg klapt

16. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

17. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Ik ben gisteren bij het babyhuys geweest en de ABC design Zoom zag er in het echt ook goed uit. Rijdt heerlijk soepel en ik vind het ook heel fijn dat je de bakjes en de zitjes kunt draaien. Het reiswiegje is wel klein. Onze dochter is 4 maanden en kon er echt nog net in.

Deel Deze Pagina