Wel of geen partijtje?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jucade, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zit een beetje met een dilemma. Ik heb mijn zoontje hoegenaamd beloofd 'ooit' dat ie, als ie 5 zou worden, een feestje/partijtje mag gaan geven. Kids vergeten dit niet ;) alleen.. wie moet ie uitnodigen? Hij heeft nog nooit iemand van zijn school(klas) hier te spelen gehad en ook niet andersom. Nu komt zijn nichtje (die bij hem in de klas zit) sowieso en een vriendje vanuit onze vriendenclub ook.. maja om nu voor 3 kids een feestje te houden?? Of moet ie 'gewoon' maar iemand uit zijn klas uitnodigen?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

heeft hij ook geen kinderen uit de klas die hij leuk vindt? Wil hij niet spelen met kinderen uit zijn klas dat hij nooit afspraakjes heeft?

3. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Heeft ie geen kinderen die hij extra aardig vindt? Mijn dochtertje is bijna 4 en die heeft t wel regelmatig over dezelfde paar kindjes op t kdv. Die wil ze dus ook uitnodigen op haar feestje als ze 4 wordt....Ze heeft dus zelf bedacht dat ze een feestje wil geven; leuk juist!
    Vooral voor mijn ieuwschierugheid; wat is de reden dat hij niemand te spelen heeft of zelf ergens is gaan spelen?

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Lijkt me onzin om een feestje te geven met kindjes waar hij niet zoveel mee heeft.

Je kunt prima een feestje vieren met een paar kindjes, ga bijv ergens naartoe. Zwemmen, indoorspeeltuin, misschien zelf de dierentuin oid; wat hij leuk vindt.

Er hoeven niet perse heel veel kindjes te komen om een gezellig feestje te maken. Met minder kindjes kun je meer..(?)

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Lastig hoor :)
    Misschien eens bij de juf vragen of hij bepaalde vaste vriendjes heeft?

En anders kun je natuurlijk ook iets leuks gaan doen met 3 kids.
    Met 3 kids heb je weer andere opties.. Bijv pannenkoeken gaan eten in een pannenkoekenrestaurant of lekker naar speeltuin, kinderboerderij etc
    3 kinderen kun je makkelijker in de gaten houdendan 5 of 6 tenslotte :)

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Noemt hij ook niemand vriendje? Of speelt hij veel met bepaalde kindjes op school? Als hij echt geen kindjes in de klas heeft waar hij meer mee heeft, dan zou ik het gewoon houden bij degene die al mee gaan. Zal voor hem echt niets uitmaken :)

7. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Met drie kinderen kun je hartstikke leuk een feestje bouwen.
    Met zijn allen taart aansnijden/kaarsjes uitblazen, liedje zingen, cadeautjes uitpakken en bewonderen, en dan met zijn allen naar de speeltuin en daarna pannenkoeken eten bij het pannenkoekenhuis of gewoon thuis.
    Hartstikke leuk toch.

Daarnaast zou je aan je zoon kunnen vragen of hij vriendjes heeft.

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Inderdaad vragen of hij 1 of 2 kinderen uit zn klas wil uitnodigen en anders met 3 iets doen ... Wel praktischer om dan echt iets te gaan doen, scheelt veel gedoe :).

Deel Deze Pagina