kapot doosje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door onsukkie, 25 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keiko

Keiko Actief lid

28 jul 2008
    497
    0
    0
    Dames, de hele handel aan de buitenkant heet niet vagina maar vulva. De vagina is alleen maar dat inwendige deel wat later in de zwangerschap ineens 'geboortekanaal' heet 8)

2. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    hahaha :D!

Ach iedere moeder heeft toch haar eigen benaming? Mijn moeder zei altijd je spleetje. Hahaha nou dat vind ik écht het meest verschrikkelijke woord.

3. Als ik een meisje zou hebben zou ik werkelijk niet weten hoe ik het zou noemen ;)
    Ik vind 'plassertje' ook zo apart, terwijl dat volgens mij wel het meest gebruikt wordt.. ;)

Maar goed, misschien kan Purelan helpen? Dat kreeg ik voor m'n tepelkloven, en toen die weg waren zeiden ze dat ik het kon gebruiken voor de schrale billetjes e.d. van Damien..
    Is lekker vet, en kan dus ook op open huid gebruikt worden.. ;)

4. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Mijn moeder noemde het ook zo, verschrikkelijk he!:D:D:D

5. pcj

pcj Actief lid

22 jan 2009
    205
    0
    0
    mijn moeder noemde het truus....
    hmmm, later maakte we kennis met iemand die Truus heette. Dan sta je als kind toch wel raar te kijken!:D

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik zeg doosje tegen haar vagina, niet tegen de buurvrouw!

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Bedankt voor alle tips, ik maak het nu goed schoon met alleen water en doe er nu even niets op, alleen als ze naar bed gaat wat zuurvrije vaseline.

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    zou het schoonmaken met gekookt lauw water en niks er in smeren , iets in de vagina smeren is nooit goed, niet best voor de zuurgraat en ze kan door al het gesmeer in de vagina afscheiding van krijgen

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik zou alleen niet als je ooit een arts of zo zou bellen hiervoor het over "het kapotte doosje van mijn dochter" hebben.....om misverstanden te voorkomen :D

10. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    :d :d :d :d
    :d :d :d

11. Keiko

Keiko Actief lid

28 jul 2008
    497
    0
    0
    Ik zou juist denken dat een arts dat meteen weet te plaatsen, zo ongebruikelijk is die benaming niet en artsen maken natuurlijk alles wel mee.

Deel Deze Pagina