Onze achtertuin is volledig bestraat. Niet zo lekker voor kleine babyknietjes, zeker niet als ze ook nog eens bloot zijn! Wat leggen jullie op de grond? Een dik picknckkleed of speelkleed o.i.d. Lijkt me niet handig als het nat wordt. We hebben een klein babybadje in de tuin staan. Wat zijn jullie ervaringen met kunstgras? Of heb je iets anders handigs? Liefst ook nog iets dat of kan blijven liggen, of weinig ruimte in beslag neemt als je het tussendoor moet opbergen.
Wij hebben om die reden 2 grasveldjes aangelegd met plaggen je moet af en toe grasmaaien maar het is heerlijk ... kunstgras hebben we naar gekeken maar we vonden het heel nep ook een aantal tuinen gezien waar het in lag vond het niet mooi en voelde ook niet fijn...
anti-slip KNIESTUK Krabbel Fix Ewers: mt 74-80 en 86-92 :: Anti-slip sok :: BABY :: Beenmode online; legging, maillot, sokken. Misschien een idee ??
Wij hebben een oud speelkleed (wegen voor autootjes) onder het badje. Die mag nat worden, die mag ook blijven liggen en is ook zo weer op te ruimen. Wij hadden vorig jaar nog grindtegels liggen en mijn zoontje kroop daar gewoon overheen, die keren dat hij kroop. Meestal liep hij op handen en voeten.
niets...dochterlief ging hier op handen en voeten naar waar ze wilde en dan zitten spelen.... bleef toch niet op een kleed, wou de hele tuin door namelijk dus weinig aan 1 kleed of ik moest de hele tuin bekleden hihi
Wij hebben een stuk kunstgras (lijkt op een kleed) in de tuin liggen, tenminste een deel ervan. Daar zet ik het badje dan ook altijd op... nou ja, altijd.. op die ene dag dat het mooi weer is.
Nou heb helemaal niets neergelegd, je kunt best wel wat neerleggen maar als ze gaan kruipen dan zijn ze daar ook binnen no time weer vanaf. Tenminste mijn dochter doet alles behalve op een kleed blijven zitten. Gewoon laten kruipen op bloten voeten, handen en knieen, gaat prima hier op de tegels buiten. Wij hebben redelijke vlakke tegels, dus daar zal ze niet echt last van hebben. Grindtegels zijn natuurlijk niet echt fijn voor de knietjes.
als je toch iets wil neerleggen? Bij de hema verkopen ze redelijk grote kleden waar de onderkant van plastic is. En misschien vind je van die schuimtegels wel wat? Zijn gelijk een soort puzzels die je in en uit elkaar kunt halen.
wij deden er een ouderwetse deken onder (onder het bad dan), even ophangen om te drogen en klaar nadien.verder niks maar voelde niet prettig. nu hebben we kunstgras, echt fijn is dat. ik gaf/geef om buiten te spelen meestal een lange broek aan. voor een beetje bescherming.
Ik had vandaag een oud tafelkeed en een oud dekbedovertrek op de grond liggen. Dat is minder lastig in de was doen dan het speelkleed dat ik normaal buiten gebruik. (oude slaapzak) Maar hij blijft inderdaad niet op zijn kleed zitten. en volgemd jaar kruipt hij sowieso al niet meer, natuurlijk. Misschien is het ook wel zonde om daar nu nog wat voor aan te schaffen. Ik mis nu toch wel een grasveldje! Maar de andere weken van het jaa en ik blij dat ik nie hoef te maaien.
Ik heb ook kunstgras gekocht. Ik haal het als er regen verwacht word weer weg. Hij kan er heerlijk op spelen. En op handen en voeten lopen kan hij niet.