Mijn dochter is aan de lange kant en broeken maat 80 beginnen nu echt te klein te worden. Dus ik ben op zoek naar (leuke) nieuwe broeken maat 86. Maar ik kan echt niks vinden. Óf het zijn stugge spijkerbroeken Ze is nog niet zo oud en begint nu een met tijgeren/kruipen. Dus niet handig. Of ze hebben alleen leuke korte broeken, beetje koud lijkt me. Óf ze hebben gewoon geen leuke broeken. Ik kocht eerder altijd makkelijk leuke broeken. Vooral Zara, H&M, Name It. Maar die hebben weinig leuks in de nieuwe collectie. En wat ik van Name It heb besteld valt heel raar. Veel te lang maar toch te smal, terwijl ze geen enorm dikke baby is. Wie heeft de gouden tip?
Heb bij Benetton en P'tit Filou leuke, soepele, katoenen (geen jeans, maar stretchy katoen) broeken gekocht. Bij Zara en H&M op het moment idd alleen maar jeans. Veel succes!
of de leuke korte broeken met een majo eronder. bij vd kan ik ook vaak wat leuks vinden, goede pasvorm. t is nu ook p.rijzen.c.ircus
En leggings? Mijn meisje draagt bijna geen spijkerbroeken. Maar leggings. Dit omdat ze maat 92-98 heeft van lengte maar in de breedte van haar bibs zakken. Met leggings kunnen ze ook goed kruipen en doen. Je hebt ook spijkerleggings enzo.
Ik heb inderdaad veel (spijker)leggings, maar voor de afwisseling vind ik een broekje ook wel leuk. Maar ik kan gewoon echt geen leuke vinden. Ik denk dat ik vanmiddag maar even naar de prenatal loop, misschien hebben ze daar wat leuks..
Hier ook alleen maar leggings...Mijn dochter is 15 maand en gaat al richting maat 98! Hoofdzakelijk alleen leggings omdat wij wasbare luiers gebruiken en die passen niet in een normale broek. Verder veel maillots met een jurkje of rokje of een legging onder het rokje of jurkje.