wel buisjes.. niet de neusamandelen knippen..

Discussion in 'Baby en dreumes' started by asmama, Apr 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. asmama

asmama Bekend lid

Mar 22, 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo ik heb al een paar topics geopend over de oren/buisjes van mijn zoontje.. ik open nu weer een topic met een duidelijkere titel over het onderwerp in de hoop op meer reacties.. nu ben ik gister bij de kno arts geweest en volgende week donderdag krijgt hij buisjes, neusamandel word niks aangedaan was niet nodig zei kno.. toch heb ik hier zelf mijn twijfels over.. omdat mijn zoontje al 2x kort achter elkaar iets van 2 weken verkouden is gewoon (nu nog snotneusje) hij word snachts ongeveer 2x per nacht wakker om te drinken. hij eet slecht.. heb dit ook doorgegeven aan de kno en hij vond alleen buisjes nodig.. Dat vind ik ook goed maar ik zit ermee dalijk moet hij alsnog nog een keer onder narcose voor de neusamandel en daar ben ik zo bang voor dan kan het beter in 1x..Als het nodig is natuurlijk ik weet het niet.. ik vind het allemaal wel beejte eng.. iemand ervaring met alleen buisjes zonder neusamandel eruit? hoe hebben jullie het naderhand met badje gedaan? oordoppen op maat laten maken of gewoon vette watjes?

2. p1982

p1982 Niet meer actief

hier ook alleen buisjes gekregen
    2 weken niet in bad of onder de douche daarna kan t gewoon

3. asmama

asmama Bekend lid

Mar 22, 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    oke..dankje.. verder niemand ervaring?

4. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

Sep 26, 2009
    1,306
    0
    0
    Hier ook een meisje wat eigenlijk vanaf haar geboorte snotterde. En vanaf eind nov tot half maart had ze 4 keer oorontsteking. Keelamandel was niet (chronisch) ontstoken, opgezet etc volgens KNO-arts. Dus kreeg ze alleen buisjes, wat ik helemaal prima vond. Deze zijn half maart gezet. Het snotteren wordt ondertussen steeds beter (minder snot dus), heeft denk ik ook met het weer ofzo te maken. Dezelfde dag van de operatie was ze alweer de oude. Douchen hebben wij 1x in die eerste week gedaan, maar dan alleen haar lijfje met de douchekop. Daarna gewoon onder de douche, zonder oordopjes ofzo.
    De neusamandel halen ze er trouwens niet zomaar uit volgens mij.... De keelamandel wel als deze ook chronisch ontstoken is.

Share This Page