Nou een vergoeding voor de kapotte broek lijkt me wel op zn plaats hoor. Was de fiets goed gemonteerd geweest had TS nu geen kapotte broek gehad. @TS: goed dat je je punten op papier hebt gezet, dan heb je in ieder geval "houvast" tijdens het gesprek. Ga het gesprek aan met de fietsenzaak. Geef aan wat er is gebeurd, wat er is beschadigd/kapot is en geef de fietsenwinkel de kans om het probleem netjes op te lossen. Gaat de winkel hier niet in mee, dan staan er uiteraard nog allerlei juridische mogelijkheden open... maar daar zou ik toch eerst mee wachten totdat je op zn minst weet wat de verkoper er mee wil/kan doen
MBT de persoon die schreef dat de garage schade heeft veroorzaakt aan de hun auto... daarvoor is een garagehouder gelukkig voor verzekerd!!! Onze auto is een aantal jaren geleden gestolen terwijl hij daar stond voor onderhoud :x Gelukkig alles via de verzekering opgelost... maar manman wat een rompslomp zeg
Jeetje heftig zeg! Hoop dat je er met de winkel netjes uitkomt.. En iemand reageerde hier waarom ze erom moest janken.. sorry hoor maar iedereen reageert anders toch! Ik ben bijv een persoon die met boosheid vaak gaat huilen omdat ik me niet zo goed een houding weet te geven. Ik zou in deze situatie ook even lekker een potje gaan janken. Is ook ontlading!
Ik heb net de winkel aan de telefoon gehad, rustig m`n verhaal gedaan en ze waren erg geschrokken van wat er gebeurd is. Vanmiddag komt iemand langs om de fiets te ruilen en ik krijg een schadevergoeding voor m`n broek. Erg netjes hoe ze dit oplossen en zo snel ook!
Jeetje wat een reactie zeg!! Ik snap dat wel als jr daar om huilt alle spanning komt er dan gewoon ff uit en de schrik.. Heb jij zeker nog nooit meegemaakt? Ts: fijn dat het wordt opgelost!
Gossie...Get a Life!!! Zeker niets nuttigers te melden... iedereen ervaart dingen om zijn eigen manier, lekker respectloos ben je. Meid fijn dat het zo snel is opgelost, super netjes ook!
Neeeeeeejjjj dit is een grap toch!!!!!!!!!!!!! Nooit gefietst met je kids zkr??????? Nou TS echt ook een grote nachtmerrie van mij en zoooo veel geluk dat je 1 keertje nièt die kleine bij je had....ik zeg engeltje op je schouder die ochtend!
Dan heb je geluk gehad, ik heb dit ook gehad en kan je zeggen dat het niet zo goed is afgelopen, en voor diegene die zeggen: je kunt het toch ook rustig zeggen. Ik kan jullie vertellen dat je dat op zo'n moment niet kunt. Ik had mijn kleintje wel bij en was echt des duivels en dat heeft die garage ook geweten ook. Dat is niks stoer of wat dan ook maar ik had heel mijn auto in de puin liggen. Gelukkig alleen mijn auto maar die was vrij nieuw dus was er goed ziek van. Uiteindelijk is het allemaal gemaakt maar dat heeft nog wat energie en tijd gekost en laten we het dan maar niet hebben over de schrik die je er aan over houd! TS, fijn dat het voor jou zo razendsnel en netjes is opgelost!!
Jeej wat schrikken zeg! Ik zou terug gaan naar de fietsenwinkel en laten repareren. Misschien is het echt domme pech geweest waar de fietsenmaker totaal buiten staat. Komt vast goed!
Sodeju, goeiemorgen. Goede nacht gehad zeker? Fijn dat het is opgelost TS! Ik zou me ook wezenloos schrikken en gelijk denken 'Wat als er een kindje bij me op de fiets had gezeten?' (Heb weliswaar nog geen eigen kindje, maar wel eens met kindjes uit de familie gefietst).. Inmiddels weer een beetje bekomen van de schrik? Nergens pijn verder?