Kapot geschrokken, wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jamie1983, 1 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    Ik zou terug gaan om verhaal te halen.

Maar... ook bij jou ligt enige verantwoordelijkheid (niet gelijk bijten nu!). Mensen kunnen fouten maken en als je bijvoorbeeld het verkeerde sleuteltje van het slot had gekregen moest je ook terug. Alhoewel dat minder ernstige gevolgen heeft...

2. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Ms eerst lezen alvorens te reageren.....;)

3. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meid, wat erg dat je gevallen bent (ik ben nooit echt gevallen maar met sneeuw wel weggegleden en kreeg bijna een hartverzakking joh je schrikt je wezenloos. Ws. als je kind voorop had gezeten had jijzelf meer verwondingen gehad, in een reflex zul je je arm om je kind, of om je stuur hebben gedaan en was jijzelf ws. ernstiger gewond geraakt dan je nu bent.

Fijn dat je een nieuwe fiets krijgt!

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ok dus omdat ik niet met de rest meeloop en zeg ach jeee wat verschrikkelijk je bent gevallen, hoop dat het nu goed met je gaat na deze enorme shock, ben ik de tr*t?

Kom op zeg, pleister erop en klaar.

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Jij bent toch echt degene die zichzelf een tr*t noemt....deed niemand anders

Maar fijn dat je zelf een bepaalde woordkeuze hebt

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

TS, kan me voorstellen dat je bent geschrokken. En gelukkig zat je kindje niet bij je op de fiets. Keurig hoe de fietsenzaak het oplost.

LennyLenn, je hóeft natuurlijk niet te reageren. En al helemaal niet op de toon zoals jij dat deed.

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Misschien dat jij een spijkerharde bikkel ben, maar ik zou dan misschien ook wel janken, van de schrik wel te verstaan. Net zoals ik ga janken als ik pisnijdig ben. Ik kan me heel goed voorstellen dat ts ook van schrik moest huilen.

@TS jou eerste reactie heel begrijpelijk. Ik ben dan vaak ook meteen boos, maar in de meeste gevallen zijn winkels heel schappelijk en proberen ze echt wel een goede oplossing te bedenken. Zo als nu ook, netjes opgelost.

8. Imensa

Imensa Niet meer actief

Gelukkig heeft mvr ook haar zwakken momenten :D

Ahhhh gossie :(

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gossie, moet er bijna van lachen.

;):D

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ik moet om de quote ook bijna lachen

11. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Whahaha Imensa!! :D :D :D

vind ik LEUK!!

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ah toch geen spijkerharde bikkel dus ;)

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    En nu moeten wij eigenlijk reageren daarop met..

Ga jij daarom huilen... pleister erop en over hoor!

14. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Lijkt mij een moment van blijheid... Traantjes van blijheid.
    Geen traantjes van een klein schrammetje op mn knie. Maar vrouwtjes... Gaan jullie lekker verder met hoe verschrikkelijk het wel niet was. Ga anders met een fruitmand langs.

Mazzelssss

15. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Bah, wat een zielige actie zeg! Omdat iemand niet in het straatje mee lult meteen zo'n actie.

Ik kan me ook niet voorstellen dat ik in tranen uit barst als ik met de fiets val maar denk dan ook niet meteen in "Wat als".

Heel vervelend natuurlijk dat er iets is fout gegaan tijdens het monteren van het slot maar waar mensen werken maken mensen fouten. Gelukkig hebben ze het netjes opgelost voor jou...

16. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Tja, de ene huilt tranen van blijdschap, de ander van schrik...
    Jij hoeft toch niet te zeggen of iets overdreven is?
    Ik denk dat er honderden moeders zijn die jouw tranen van blijdschap overdreven vinden (waaronder ik...;)) Maar daar heb jij toch niets aan als zij dat allemaal tegen jou vertellen? Het is jouw moment en het zijn jouw tranen.
    En dat geldt net zo goed voor TS!

17. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

#57 Sannebc, 2 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2013
    Ik snap wel dat er zo gereageerd is. TS vroeg toch niet of ze nou wel of niet had moeten huilen en wat wij daar van vinden?
    Wie kaatst kan de bal verwachten... ;)

18. Imensa

Imensa Niet meer actief

Traantjes van schrik bestaan natuurlijk niet.. je hebt helemaal gelijk meid ;)

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Sorry hoor?! Maar is dit nu nodig?

20. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Dit heeft in mijn ogen weinig te maken met de bal terug kaatsen..
    De één geeft een mening (welke duidelijk niet geuit mag worden) en de ander laat er zijn snuffel neus op los om aan te tonen dat de ander ook emoties heeft en die belachelijk te maken...dat vind ik zeer kinderachtig!

Het leuke van een forum is dat iedereen anders is en een andere mening mag hebben, dat sommige alleen ja en amen willen horen is niet de fout van mensen die niet dezelfde mening delen.

Deel Deze Pagina