En nu moet ik even mijn gal spugen: Rond de kerst kreeg onze douchekraan kuren en na oud en nieuw heeft het ding de geest gegeven. Er komt geen drupje water meer uit. Omdat we de badkamer pas 2,5 jaar hebben, heb ik kontakt opgenomen met de leverancier. Ook zij vonden het deffect te snel en zeiden dat het onder volledige garantie gemaakt zou worden. Ze hebben de klacht neergelegd bij de fabrikant van de kraan. Na een week maar eens bellen om de status: och, ze hebben je nog niet gebeld? We gaan er meteen achteraan en bellen je terug. Nog een week verder heb ikzelf weer gebeld: ja, slordig van ons, maar nu bellen we je echt terug. Alweer een week ging voorbij... ha, telefoon van de fabrikant. Ze zullen langskomen om het kapotte onderdeel te vervangen, maar ze rekenen wel 30 euro kosten. Ik zeg: dat is prima, maar die rekening stuur ik wel door naar de leverancier ivm garantie. Toen werd de man aan de telefoon boos. Hij zei: ik bel nu de leverancier en u hoort nog. Shit, nu gaat het nog langer duren... Toen ging mijn man zich er mee bemoeien (hij krijgt veel meer voorelkaar ) en ja hoor: volgende week woensdag komt de monteur het plaatsen. En het werd woensdag 4 uur, 5 uur, half zes, geen monteur. Dus wij weer bellen, oh ja, hij kon het niet meer redden om die dag onze kraan te maken. Het wordt vrijdag... ook die dag om half zes nog geen monteur gezien. Inmiddels ben ik zeer pissed en ik heb weer gebeld. Nu werd de afspraak op afgelopen woensdag gezet. En je raadt het al, om half zes nog steeds geen monteur. Het is zover dat ik het nummer van die zaak uit mijn hoofd ken en bellen maar weer... De monteur dacht dat het om het plaatsen van een kraan ging en niet om het vervangen van een onderdeel, dus hij paste ervoor om het te doen... %$#$%%^&^%& Alweer een kluitje en riet enz... Ik heb ze net weer gebeld (de man zou me gister terugbellen) en helaas nog geen nieuws. Ben er inmiddels schijtzat van, ik wil weer gewoon kunnen douchen! ! ! Niet dat we nu stinken hoor, kan ook in bad afsproeien, maar relaxed is anders. Zo, ik moest het even kwijt. Groet van Kiki Ik ben het echt zat
dat jij nog zo relax blijft! grrrrr was niks voor mij! trouwens ikke krijg hier meer vooreklaar dan me man! maar moet zegegn een mannenstem werkt wel iets beter! hahah hebben wat meer impact! he meis maar blijf op je strepen staan en hou het vuurtje warm! kom op zeg zo gaan ze niet met mensen om!
Jeetje, ik zou er ook helemaal *$%#@&z van worden. Misschien kun je contact opnemen met de consumenetenbond ? succes ermee