Hoi Meiden, Ik ben in de 3de ronde zwanger geraakt. Wij hadden hier gekeken wat onze vruchtbare dagen waren omdat wij niet met ovu testen werkte. Daarin stond bij mijn cyclus 16.17.18 feb als vruchtbare dagen, Deze hebben wij overgeslagen omdat ik op de 14de gevraagd werd om mee te gaan naar een tattoo conventie. Nu hadden wij de 13de seks gehad. Nu vroeg ik mij af of een zaadje zolang overleefd of dat ik gewoon een hele korte cyclus heb gehad, 6 feb was mijn 1ste dag van de laatste cyclus van 27 dagen. 4 dagen ongesteld geweest dus dan zou ik 3 dagen later al knetter vruchtbaar moeten zijn geweest... Ik heb 4 dagen voor nod een knal zwangerschaps test gehad. Ik vraag me echt af dat dit wel kan. Uiteraard super blij met deze zwangerschap. Donderdag avond hebben we eerste echo dan zou ik volgens deze berekeningen zoals boven genoemd zijn 7 weken zijn
apart dat ze al zo snel een echo maken, maar goed, alleen maar leuker kan ook zijn dat je eisprong toch ietsjes eerder was eisprongen kun je niet voorspellen en gezien je zo snel al een knaller had lijkt me dat het meest logische. gefeliciteerd iig!
Het kan beiden Als jij altijd exact dezelfde cyclussen hebt, dus altijd even lang en je weet zeker dat die 4 dagen je vruchtbaarste dagen zijn geweest dan heeft het zaad van je vriend / man gewoon lang overleefd, heel soms kan het wel eens 7 dagen overleven in de baarmoeder van de vrouw. Maar als je toch een beetje wisselt in je cyclussen dan kan het ook zijn dat je gewoon eerder je eisprong hebt gehad en dus 'geluk' hebt gehad dat je eerder seks hebt gehad met je vriend / man. In elk geval proficiat, geniet ervan!!
Dankje meiden we wachten af haha. Vond het zo kort ☺ vroege echo krijg ik ivm een eerdere miskraam. cyclussen ervoor waren allebei 27 dagen
Mijn eerste echo was met 6+3 ook ivm vorige zwangerschap. Bij m'n eersste zwangerwchap was het al met 7 weken. Ik vind juist dat de meeste laat een eerste echo krijgen. Maar ff over je vraag. Met 10 weken krijg je tegenwoordig een termijnecho en als je die hebt gehad weet je je uitgerekende datum en vanaf daar lan je terug rekenen heb ik ook gedaan