Op 7 september heb ik een miskraam gehad. Daarna enkele dagen buikpijn met bloeding. Het was toen over... maar... op 18 september t/m zijn de (lichte) bloedingen weer begonnen en ik heb ook weer pijnlijke borsten. Is dit normaal??? Maak me zorgen...
Na mijn miskraam (EUG) had ik de eerste twee weken erg pijnlijke borsten, kon het ook niet goed verklaren, vervolgens na ongeveer twee week weer iets van kleine bloedingen, maar erg weinig. Volgens gyn kan dat geen normale menstruatie zijn geweest. Zie mijn bannen nu...... Heb je nog een controle gehad of je baarmoeder helemaal schoon is? Als je geen nacontrole hebt gehad zou het in theorie nog kunnen dat er nog een restje zit/ zat. Hoop iig dat je snel weer een beetje duidelijkheid krijgt!
Heb een onderzoek gehad (inwendige echo) en de baarmoeder was schoon. Inmiddels is het bloedverlies ook gestopt. Echter nog steeds pijnlijke borsten. Net naar gynaecoloog gebeld, dit schijnt normaal te zijn en kan wel even aan houden. Afwachten dus maar. Bedankt voor je reactie!