tot wanneer hebben jullie de slaapzak gebruikt? onze knul slaapt er nog steeds in maar vroeg me eigenlijk af tot wanneer je zo'n slaapzak eigenlijk gebruikt. Hijs nu 18maanden oud en slaapt in ledikantje. Leek me logisch dat het einde slaapzak-tijd is als ze naar een groter bed gaan ??? Of zijn jullie eerder/later over gegaan naar het tijdperk van pyjama's en dekbedjes? dit trouwens ook als vraag omdat ik een nieuwe slaapzak wilde kopen. Zou niet handig zijn om nieuwe te kopen als ik m binnenkort niet mee ga gebruiken voor hem
Volgens mij mogen ze vanaf ong. twee jaar met een dekbed slapen. Maar als mijn mannetje nog in zijn slaapzak past als 'ie twee is laten we hem daar lekker in liggen. Kan 'ie ook niet uit bed klimmen, wel makkelijk .
Ik zou zo lang het goed gaat zelf de slaapzak blijven gebruiken denk ik. Ik heb op een kinderdagverblijf stage gelopen en kindjes tot 4 jaar gingen daar gewoon in een slaapzak ... tenzij de ouders zeiden dat hun kind liever zonder slaapt! Misschien gewoon kijken hoe het gaat met slaapzak en hoe het gaat zonder! Succes!
Ik heb toevallig vandaag net een dekbed voor zoonlief gekocht. Tot gister sliep hij ook nog in slaapzak. Voor in het ledikantje vind ik de slaapzak handig, is minder makkelijk klimmen lijkt me, maar nu hij een gewoon bed heeft en ik zo snel geen grotere slaapzak kon vinden, besloot ik dat het tijd was voor een dekbed. Dus, om antwoord te geven op je vraag, volgens mij kan je de slaapzak blijven gebruiken tot wanneer je wil en tot wanneer je de juiste maat kan vinden
mijn dochter van 20 maand slaapt sinds 2 weken in een groot bed, maar heeft wel nog haar slaapzak aan. ze slaapt heel onrustig en trapt altijd de dekens in haar slaap van zich af...
Mijn dochter is 3 en slaapt ook nog regelmatig met een slaapzak aan onder haar dekbed . Volgens mij vindt ze het gewoon gezellig.
Mijn jochie rond de 20 maanden. Toen werd het lente en kreeg meneer een buikgriep. De 3 slaapzakken werden vies in 1 nacht, en zonder droger kreeg ik ze niet snel genoeg droog. Hij bleef toen netjes onder de laken/dekens liggen. Met 2 jaar kreeg hij een peuterbedje, en daar hebben we tegen de herfst een dekbedje ingelegd. Tot die tijd gewoon dekens voor ons warme ventje..
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik wel eens jaloers ben op de slaapzak van mijn zoontje het is zoooo lekker warm! Maar ja.... mijn man ziet me aankomen
Tot dat mijn zoon 's nachts zindelijk was heeft hij een slaapzak aangehad. Dat wAs trouwens toen hij net 3was.
Onze meid slaapt nog steeds in haar ledikantje en ze draagt ook nog een slaapzak. Ze heeft hem aan, omdat ze anders uit het bedje kan klimmen. Met slaapzak krijgt ze de benen niet over de rand. Het duurt niet zo lang meer totdat ze over kan op een groot bed. En dan stop ik ook met de slaapzak, want ze gaat altijd zelf goed onder de dekens liggen. Dus voor de warmte hoeft het niet.