wij zijn op zoek naar een buggy maar de keuze is zo groot dat we door de bomen het bos niet meer zien. we willen wel een buggy die lekker loopt dus als je een dagje gaat stadten dat je dan ook nog comfortabel loopt en ook op vakantie dat je eigen geen bult sjouwd. het liefst een wendbare buggy die ook met 1 hand te besturen is. eventueel moet hij ook mee op de fiets kunnen maar als ze in een tas kunnen net als de mutsy spider is het ook goed. wil ook minimaal 2 standen wie heeft de ervaring en weet een fijne buggy mag 3 wieler of 4 wieler maakt niet uit.
ik ben helemaal fan van Quinny zapp. die buggy rijd echt zoo soepel, heerlijk! hij is niet erg goedkoop, maar toch 1van mijn beste aankopen op baby gebied, haha. hiervoor hadden we er 1 van prenatal zelf, blij dat die al in de clico ligt!
Wij hebben geen buggy, maar als ik er 1 nodig heb wil ik de nuna pepp. Voldoet aan al je eisen is alleen zo bizar duur, vind ik.
hier ook de Nuna Pepp, die rijdt zo fijn! werd toevallig vorige week nog aangesproken door een winkelmedewerkster of deze buggy ons ook zo goed beviel. hiervoor had ze een Quinny (driewieler) maar dat vond ze niets. zou zelf trouwens niet gaan voor een 3wieler, zijn erg onstabiel
Hier de maclaren xt techno. Wagen kost 385 euro incl wagen zak. Is duur maar je doet er jaren mee en ook voor grote/lange mensen goed te gebruiken want handvaten kan je goed verstellen. Ook rijd hij heerlijk en is lang te gebruiken.
Ik had de nuna pepp: vindt het een onding.( mede door mijn rug problemen en vond de duwstang erg laag) heb nu de ABC Moving Light en ben er super tevreden over
Wat vreemd! Mijn vriend is 2 meter en de Nuna was juist een van de fijnste buggy's qua hoogte van de duwstang.
Wij hebben de macLaren Quest, is duur, maar voldoet aan al je eisen. Weegt maar vijf kilo, kan mee op de fiets en er zit ook een tas bij. (En je kan hem aan je rug hangen, maar dat fietst niet fijn!) Van de macLaren Quest is de dusdanig trouwens niet verstelbaar, maar wel drie zit/ligstanden.
Nuna pepp! Hebben ook een quinny zapp xtra gehad, maar deze is dus absoluut niet met 1 hand bestuurbaar en is heel laag. Ik ben niet superlang (1.78), maar kreeg er echt last van mijn rug van.
Door mijn wervels kan ik niet ver vooroverbuigen, en daardoor vondt ik hem te laag ( kennis van mij kon er ook gewoon meelopen) dus dit is echt een persoonlijke mening
Hier ook helemaal fan van nuna pepp met 1 vinger te besturen zelfs. Idd duur, maar via mp best te doen. Ik gebruik hem dagelijks en dan mag het ook wel iets kosten vind ik
De nuna pep kost toch maar 180 euro? Dat is toch niet duur voor een buggy. Vergeleken met de maclaren xt techno is die goedkoop Het is dat mijn vriend de buggy heeft gekocht want 385 euro had ik op dat moment zelf niet voor de buggy. Ik heb de nuna pep nog nooit geprobeerd ben eigenlijk wel benieuwd of er verschil is met hoe hij rijd in vergelijking met de mclaren.
Wij hebben een Chicco liteway, ik vind het een fijne buggy, niet te duur (99 euro), kan in ligstand, licht te besturen. Alleen ingeklapt nog vrij groot, dat is het enige nadeel.
Ik ben ook op zoek naar een buggy. Hij moet heel licht zijn en meerdere standen hebben. Wij gaan in sept ook 3 weken naar Frankrijk op vakantie en dan moet hij ook wat langer in de buggy kunnen. Hebben ook een rugdrager maar die willen we met de buggy af kunnen wisselen. En de buggy mag niet teveel wegen ivm erger rugproblemen. Ik wil hem ook mee kunnen nemen op de fiets. De nuna valt al af omdat hij echt teveel weegt. Ik zat zelf aan een mc Laren te denken maar ik vroeg me af of het ook nog goedkoper kan?
Moet ik ook eens kijken. Heb tot nu toe alles nieuw gekocht en misschien wel eens de moeite waard om te kijken.