Rooooos!!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door washburn, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. washburn

washburn Actief lid

25 jan 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    Ik heb gewoon voor het eerst in mijn leven roos!
    En niet zo zuinig... Het sneeuwt nu niet alleen buiten maar ook binnen!:$

Weet iemand wat hiertegen helpt? Ik heb nu een paar dagen head and shoulders maar dat lijkt een dagje te helpen. Zogauw ik mn haren kam ontstaan er weer nieuwe schilfertjes... potverdrie... en al die sites maar beloven dat je mooier en voller haar krijgt ;)

ben benieuwd!

2. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Had ik ook tijdens mijn eerste zwanberschap... Verschrikkelijk. Helaas geen oplossing. Head and shoulders werkte idd minimaal. Maarja het maakt heads wel happier:D

Nu trouwens ook last van dus hopenlijk betekend dit veel goeds voor aankomende NOD!!!

3. washburn

washburn Actief lid

25 jan 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    Bedankt voor je bericht! :)

wat erg! ( nja, er zijn natuurlijk ergere dingen) maar ik heb al een flinke bos haar en ik dacht zo, dit gaat helemaal mooi worden nu!

Haha, de deksel op mn neus...

Goed, misschien maar es een homeopathisch product proberen, die zijn over het algemeen wat zachter...

Succes, hopelijk blijft je ongesteldheid lekker weg! ;)

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Nou haha, ikke ook!!

Nog nooit in mijn hele leven roos gehad, totdat mijn man vorige week vroeg wat ik op mijn trui had..ga ik in de spiegel kijken: ROOS...whaaaahh...

Zou het ook met hormonen te maken hebben? Ik heb zwart haar, leuk, zie je het goed in!

5. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Wella Refresh Shampoo, alleen beschikbaar bij de kapsalon die Wella producten verkopen...

6. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Of Wella Clean Balance Shampoo (Anti-roos)

Ik zou voor Clean Balance gaan... Verkoopt zo goed bij mensen die schilferige huid hebben...

Deel Deze Pagina