Wij gaan over 2 maanden naar Centerparcs ons zoonje is dan 7 maanden hoelang mag je dan precies zwemmen ? we zijn laatst en half uurtje met hem geweest en hy vond het prachtig alleen vond ik het water wel wat koud al zeiden ze dat het vrwarmd was maar ik wet niet of in centerparcs het water verwarmd is weet iemand dit we willen namelijk wel dagelijks evven gaan zwemmen met hem als we op vakantie zijn
Bij centerparcs hebben ze meestal wel een babybadje of een bad met verwarmd water. Wij gingen met onze dochter zwemmen op vakantie toen zij 5 maanden was en ze vindt het nog steeds prachtig. Maar inderdaad, een half uur tot 45 minuten is lang genoeg voor die kleintjes. Het wordt koud voor ze en ze worden er heel moe van. Heel veel plezier!
Wij zijn afgelopen weekend naar CP geweest, en na 30/40 minuten had Simon het wel gehad hoor! Het normale zwembad was overigens zo'n 30 graden.
hallo mama van simon ff een vraagje hebben ze in het zwembad zelf zitjes voor de kinderen of is het het beste om de kleine met maxi cosi mee naar binnen te nemen ?
hoi hoi wij zijn begin februari naar cp geweest en had mijn eigen maxi mee naar binnen. MAAAAR daar zijn ook maxi's hoor zou wel even een handdoekje erin leggen want ze zijn van plastic. en ze hebben er boxen staat ook makkelijk
Inderdaad, ze hebben daar boxen en maxi's voor de babietjes. Wij hebben onze maxi niet meegenomen, wat Stiekel al zei, handdoek erin en hij lag prima! Naar welk park ga je?
hey wij willen in november naar cp en dan is ons kleine meisje 3 maanden. dus ben erg blij met deze tips. vinden jullie 3 maanden te jong om naar cp te gaan of niet ?
tanxs voor je snele reachtie. we gaan dan met de fam daar heen. lijkt me zo leuk. normaal zie je altijd mensne met de kinderwagen lopen en nu kan je zelf met de wagen lopen. (duurt nu nog even) maar kijk er naar uit.
Wij gingen met 8 weken na de prikjes zwemmen met Joey. Hele onderneming en niet langer dan een half uurtje want anders werd het te lang. Maar ik zou lekker gaan en heerlijk gaan genieten, veel foto's maken en filmen!
jaaa dat komt zekker goed qwa de foto's hebben zo'n camera die ook onder water kan dus die hebben we de heletijd bij ons. nog eeen vraagje deed je je kleine zo'n zwemluier om?