Haai Dames!! vroeg me af of meer van jullie dat kennen.... ik ben na mn bevalling heel erg snel afgevallen...... zat 5 maanden na de bevalling alweer op mijn oude gewicht, en nu 8,5 maand later ben ik zelfs 2 kilo lichter dan voor mn zwangerschap. mn broeken die ik na de bevalling met geen mogelijkheid verder tot boven mn knieeen kreeg, zitten nu heel los om mn kont... Herkent iemand dit? en is dit normaal? ben tijd geleden al bij de huisarts geweest en al mn bloedwaardes waren normaal gelukkig.... dus misschien zijn er meer meiden die dit ook hebben , zonder dat ze ''iets hebben'' Ben nu ook weer zwanger dus moet nu allemaal vette dingen kopen en eten, veel patat, chocola, en natuurlijk gezonde vette dingen, want wil wel ff iets aankomen nu...... Iemand nog tips toevallig? liefs Muis
hey ja ik ken het wel, tijdens mijn zwangerschap en erna is een grootdeel van mijn eetlust weg gevallen, ook helpt het harde werken, vermoeidheid en stres er denkik wel aan mee. ik heb altijd 64 kg gewogen en nu is er nog maar 53 van over, 5 maanden na mijn bevalllig. ik eet ook veel chocola en vette dingen. maarja eerlijk gezegt vind ik het niet zo heel erg dat er wat kilo's vanaf zijn, maar het moet ook niet nog meer worden
Ik ben ook erg snel afgevallen na mijn zwangerschap. Ben 20 kilo aangekomen, die vlogen er weer af binnen twee, drie weken geloof ik en nu na bijna 8 maanden ben ik ook een kilootje of twee lichter als voor de zwangerschap. Geen idee waar het aan kan liggen.
Ik herken het ook, en baal er flink van. Voor mijn zwangerschap woog ik 61kg. Aan het einde van mijn zwangerschap woog ik 70kg. En nu ondertussen bijna 5 maanden verder weeg ik 57kg. Ik geef bv, daar schijn je ook van af te vallen. Eet me helemaal suf aan boterhammen, gelukkig lust ik dat graag Maar zolang ik me prima voel en gezond ben heb ik nog geen reden om naar mijn ha te gaan hoor. Kreeg je lichamelijk klachten dan muis26?
Oh heel herkenbaar, voor de zwangerschap woog ik 65 kilo, einde zwangerschap 75 en nu 52.. Het kan volgends de HA komen door dat je hormoonhuishouding nog niet klopt, of het kan door de schildklier komen. of inderdaad door slechter/minder eten en stress.
haai haai oh gelukkig ben ik niet de enige!!! Nou ik was een hele tijd geleden echt heel erg moe en kreeg gigantische haaruitval, dat is nu gelukkig helemaal weg, ja ben wel iets moet, maargoed ook weer 8 weken zwanger inmiddels dus was toen even bang voor te kort aan iets, maar dat was het niet... en haaruitval is normaal na de bevalling zei mijn huisarts, hoort bij het ontzwangeren. Ik was tijdens mijn zwangerschap 18 kilo aangekomen, dus woog voor de bevalling 76 kilo, nu 56 ,, wel groot verschil in paar maandjes tijd, denk dat dat ook best wat doet met je lichaam
ik heb ook erg last van haaruitval, nog steeds, vooral na het douchen. ik zou mijn haren moeten doneren
Ik zat meteen na de bevalling alweer op mijn startgewicht, en na 2 dagen was ik 6 kilo lichter dan voorheen. Nu nog steeds 6 kilo lichter. Ik denk dat de zwangerschap ook veel van mijn lichaam geeist heeft, maar ach, ik hoop dat het er af blijft, ik had genoeg reserves
Ik was ook lichter na de bevalling. Woog nog maar 50 kilo (2 kilo lichter dan ik was). Voelde me er ook helemaal niet fit bij. Ben goed op gaan letten dat ik ontbijt en tussen de middag wel ga eten. Dat schoot er soms nog wel eens bij in. Ook de borstvoeding zorgde ervoor dat ik afviel denk ik. Nu ben ik geloof ik weer rond mijn oude gewicht (durf niet zo meer op de weegschaal te staan).
De eerste week was ik al 11 kilo afgevallen en daarna nog eens 3 kilo. Ik zit nu ook 3 kilo onder begin gewicht. Voel me daardoor af en toe wel licht in mijn hoofd. Voor mijn gezondheid mag er nog wel wat kilo´s af, maar liever niet zooooo snel
bij alicia was ik begonnen met 68kilo en enkele weken na de bevalling woog ik nog 63kilo. met nando ben ik dus de zwangerschap ingegaan met 63 kilo en zat binnen 4 weken alweer op 65 kilo en blijf daar op hangen. dit mede omdat ik me echt letterlijk vol vreet anders was ik nog wel meer afgevallen. in bijde zwangerschappen kwam ik 25 kilo aan
ik was 10 kilo lichter een week na de bevalling dan daarvoor. helaas zit het er weer grotendeels aan alleen dan op andere plekken dan voor heen..
Ik ben tijdens de zwangerschap maar 5 kilo aangekomen. Na de bevalling was ik er 10 kwijt, en na de eerste week nog 4 kilo. Ik was dus bijna 10 kilo lichter dan voor de zwangerschap. De eerste kilo's zaten er vrij snel weer aan, maar verder niks. Ik sport wel wat, maar niet echt veel, en eten doe ik ook vrij normaal (misschien zelfs veel). Ach, ik vind het wel handig, en ik kon het ook wel hebben..
Ik zit met hetzelfde probleem. Voor mijn zwangerschap woog ik altijd 58 kilo, en nu 54. Dat lijkt niet zo'n groot verschil, maar ik zie het wel duidelijk aan mijn lichaam. Mijn borsten en billen zijn veel kleiner dan eerst, en ik ben echt een beetje een tante Sidonia aan het worden Die rondingen zijn een beetje weg. En wat ik ook eet, ik kom geen gram aan. Ik zit er over te denken om binnenkort naar de ha te gaan om mijn bloed te laten onderzoeken. Ik zou eigenlijk ook weer moeten gaan fitnessen, maar ik heb de puf gewoon niet... Haaruitval had ik eerst ook, maar ik slik nu al bijna een jaar hooggedoseerde vitamine B pillen. Mijn haar is nu dikker dan het ooit geweest is (ik had/heb vrij dun haar), dus dat is misschien een tip...