Hallo allemaal, wil eigenlijk nog graag effe mijn haar laten kleuren bij de kapper... maar ben al 39 weken... verstandig om te doen?
Juist nu doen! Daarna wordt het de eerste tijd te druk om het te kunnen doen Ik ga ook in de komende weken ergens nog even naar de kapper!
je kunt wle naar de kapper waarom niet.alleen als je je haar laat kleuren kan het zijn dat de kleur anders uit pakt door je hormonen.maar gewoon lekker gaan als je je goed voelt
Lekker doen en als je vragen hebt over de verf, gewoon stellen aan de kapper. Hij/zij zou dat moeten weten.
zeker doen, laat je nog maar lekker verwennen... Het duurt inderdaad weer even voor je weer eens aan jezelf gaat denken eens je kindje er is veel kappersplezier x
Ik heb het ook gedaan vorige zwangerschap. Ging prima en je hoeft echt niet bang te zijn dat je gelijk aan het bevallen slaat in een volle kapsalon. Onbewust zal je lichaam dit wel uitstellen.
laat je gewoon ff lekker verwennen bij de kapper! ben ik namelijk ook van plan ben je ff helemaal zen voor de kleine komt en sta je teminste leuk op de foto's!