wel of niet bellen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Momof3, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Heb last van mijn rug, al een paar dagen.
    Heb niets gedaan vandaag maar ga zo dood van de rugpijn.
    Ook steeds harde buiken om niks.

Hoort dat bij deze periode in de zwangerschap if toch even bellen?

2. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou even bellen, het kan wijzen op een blaasontsteking die al omhoog is getrokken. Als ze zoveel pijn hebt moeten ze gewoon even onderzoeken wat het is!

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    wat grappig, we zijn evenlang zwanger ;)

Ik voel me altijd zo'n zeur als ik bel.. maar misschien idd wel slim om te bellen

4. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zag het ook, even lang haha :)
    Je bent geen zeur als je belt omdat je zoveel pijn hebt hoor.
    Kijk rugpijn hoort er in deze termijn wel bij, maar dat is echt spierpijn, dat voel je wel. En meer harde buiken horen er nu ook wel bij, maar de combinatie zoals jij het omschrijft kan net zo goed op blaasontsteking wijzen en dat kan leiden tot vroeggeboorte wat je dus zeker niet wilt hebben! Dus laat ze even testen daarop, lijkt me verstandig.

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Heb gebeld, dr word gewoon niet opgenomen???
    Ik zit met een warm pittenkussen in mijn rug maar t helpt niet.
    Toen straks was ik ineens uitgeput.. ook echt niet fijn.

Zit te twijfelen om even onder een warme douche te gaan staan en als het dan niet overgaat, nog eens bellen

6. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreemd dat ze niet opnemen. Gewoon even blijven proberen.
    Warme douche kan natuurlijk nooit kwaad! Maar als je even langs moet komen, wat mij wel logisch lijkt, dan kun je beter niet te lang wachten met bellen, het is al bijna 17u.

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    de hete douche op mijn onderrug hielp wel ietsjes.
    ik ga nu gewoon ff in bed liggen, even slapen.. misschien is het beter als ik wakker word.

dat het 5 uur geweest is maakt hier niet zoveel uit, als ik bel en de praktijk is dicht.. komen ze gewoon even langs.
    (een van de vk's maakt zich altijd zorgen om mij omdat dochter met 34 weken geboren is)

8. Chaii

Chaii Niet meer actief

Wat vervelend, misschien ligt die kleine gewoon de verkeerde kant op te duwen en heb je daardoor last?

9. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    heel vervelend, maar je kunt beter maar een keer te vaak bellen dan een keer te weinig, daar zijn ze voor hoor! evt kan de huisarts je urine ook checken?

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Heb even in bed gelegen, viel meteen in slaap.
    Werd net wakker van herrie buiten.
    Voel me ietsjes beter, rugpijn is heel erg gekalmeerd en heb nu alleen nog een zeurend pijntje. Harde buiken blijf ik wel houden bij t minste of geringste.
    Ik ga straks eten en vroeg in bed liggen , dan bel ik morgevroeg de vk

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    als je dochter met 34 weken geboren is zou ik toch even de vk bellen.....
    ik hoop dat het verder rustig blijft. sterkte.

12. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Gister hele avond nog last gehad van harde buiken, bij stil zitten met kruik weinig last, zodra ik opstond weer last.
    Vanmorgen "intiem" geweest, tijdens deed mijn stuitje zeer en mijn schaambeen.

Vanmorgen viel t mee met de harde buiken, heb wel wat dingetjes gedaan in huis.. nu weer last *zucht*
    Weer op bed met kruiken

* overigens een app om weeen bij te houden gedownload, om te kijken of er tijd tussen zit en hoeveel tijd

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik blijf erbij dat je misschien toch beter ff kan bellen.

14. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien is de kleine wel aan het indalen.
    Ik heb sinds drie dagen ook meer harde buiken en enorme steken daar beneden. Zoiezo heb ik continu harde buiken op de dagen waarop mijn buik groeit. Ik zou echt even een paar dagen rustig aan doen en kijken of het zakt. Ze doen geen pijn toch? En intiem zijn met je man is geen goed idee als je zoveel harde buiken hebt. Het kan namelijk net dat laatste zetje geven waardoor je harde buiken over gaan in weeen en je gaat bevallen!

15. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Jamietje, ik zie trouwens net dat we ook nog even oud zijn, beide uit Brabant komen en van dieren houden hahaha!

16. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @ Morgan hahaha super toevallig!!

Heb net de vk gebeld... die zegt : ach neem een paracetamolletje en blijf lekker in bed liggen... je hebt gewoon pech

FIJN!

Gister deden mijn harde buiken soms wel pijn en nu voelen ze ook niet echt lekker.

17. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Hier ondertussen 32 weken zwanger en al weken pijnlijke harde buiken bij het minste wat ik doe.
    Mij werd verteld dat ik een overgevoelige baarmoeder heb, en moet het ontzettend rustig an doen.
    Dus bij jou misschien ook zo iets?

18. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou paracetamol zou ik zeker niet nemen. Dat is ten eerste troep voor je baby en ten tweede voel je dan niet of het erger gaat worden.
    Harde buiken voelen niet lekker dat klopt wel, maar echt pijn als in pijn waarbij je gezicht vertrekt mogen ze niet doen hoor! Het kunnen ook goed oefenweeen zijn. Het kan van alles zijn! Dat is soms zo irritant aan zwanger zijn! Iedereen zegt altijd maar bellen! Maar ik ben ook niet zo van het bellen hoor. Dan zou ik elke dag aan de lijn hangen. Als je echt gaat bevallen dan voel je het echt wel (heb ik met 30 weken gehad) en alles wat daarnaast komt is volgens mij gewoon gerommel. Ik heb pas ook weer een hele nacht wakker gelegen van de pijn, waren gewoon indalingsweeen. Maar ik zou wel zoals je vk zegt rustig aan doen.

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ja t lullige van alles is... ik heb niemand in mijn omgeving die me kan komen helpen met de honden ofzo.
    Mijn man komt pas elke dag rond 7 uur half 8 thuis.
    Vrijdag komt mn dochter trg van dr vader.. dan kan ik moeilijk de hele dag op bed gaan liggen.

Misschien heb ik idd een gevoelige baarmoeder.. hoop iig niet dat ik steeds harde buiken krijg omdat mini een groeispurt heeft (hij ligt al 2 weken voor op groei).

20. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik ben ook niet van eht bellen hoor. maar als je al een dochter hebt die te vroeg geboren is en je hebt al meer dan 24 uur pijn en harde buiken is het zeker wel een termijn om even wat na te kijken. ik heb dat zelf ook gehad en dat trok gelukkig toen wel weg na een dag maar kreeg behoorlijk op mijn kalifari van de verlos dat ik niet had gebeld. dus ik vind deze reactie van de verlos erg matig als ik eerlijk mag zijn.

Deel Deze Pagina