al ruim 3 maanden zindelijk, nu weer ongelukjes?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door juenco, 16 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hai meiden!

Mijn dochter (2 1/2) is sinds eind februari zindelijk. Het ging gelijk helemaal goed, op één of twee ongelukjes na.

Nu waren we eergister in de supermarkt en zei ze dat ze moest plassen. Ze zegt dat wel vaker als ze ergens weg wil en we zouden zo naar huis gaan dus ik vroeg of ze het op kon houden. Ze zei ja, maar toch ging het 2 minuten daarna fout.

Nou vandaag op de creche weer een ongelukje gehad.

Ik vind het een beetje raar omdat ze zo consequent was.

Ze klaagt de laatste dagen over pijn aan haar "pipi" en billen. Maar ja, ze zegt dat ze ook pijn heeft aan haar benen en voeten, dus ik weet niet goed wat waar is...

Misschien eens urine laten controleren? Of komen ongelukjes na 3 maanden jullie ook wel bekend voor?

2. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Nu net weer...?? ze vraagt aan me om haar op te tillen, kan even niet ivm koken. Dat leg ik haar uit, ze zegt dat ze moet plassen en ze lijkt meteen daarop de plas er zo uit te persen...:$ Broek weer nat...

Ik ben wel even boos geweest, zo bewust in de broek plassen vind ik echt heel raar :( Daarna samen weer geknuffeld en goed gemaakt, maar jeetje...ik schrik hier wel van...

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    zoontje had dat ook.zei ook piemel pijn. hij had schimmel infectie op piemel.kreeg zalf van ha.

4. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Dan toch maar even de dokter bellen als het aanhoudt.

Verder nog iemand hier ervaring mee?

5. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Als ze aangeeft pijn te hebben zou ik idd even laten testen op blaasontsteking. Als dat is uitgesloten is het waarschijnlijk gewoon even een terugval. Onze dochter was al een dik half jaar zindelijk maar had toen ineens een week lang soms wel 4x per dag een ongelukje. Is vanzelf weer overgegaan, ik moest alleen wel vaak dweilen en wassen die week.

6. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ok dank je, dat stelt me wel gerust. Ik ben namelijk nu een beetje bang dat ze iets naars heeft meegemaakt waardoor ze een terugval heeft nu. Ik zal haar urine volgende week wegbrengen.

7. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    hier hebben we een paar keer sinds zindelijk (november) een terugval gehad en meestal als menner niet helemaal lekker was. zou voor de zekerheid id even laten nakijken bij de dokter...

Deel Deze Pagina