Ik zit met een klein dilemma Mij zoontje loopt sinds 15.5 mnd is vandaag 18 mnd geworden. Hij luistert niet echt hihi Als hij loopt en je roept m komt ie echt niet en als je m wil pakken rent hij bijna dus hij is snel . We gaan over 6 weken of vakantie naar zuidfrankrijk We zitten in een stacaravan en ik ben bang dat als we lekker buiten zitten dat we dus de hele tijd achter hem aan kunnen rennen . Ik snap dat hij klein is en dat hij niet zo luisterd als m'n 3,5 jarige dochter . Maar kunnen we t m Miss nog een beetje leren voor die tijd ?
Uhh nee denk ik Dit was voor ons de rede om deze vakantie nog een appartement te nemen ipv camping. Ik ben bang dat je veel achter hem aan kan,het is de leeftijd..
Zolang er geen sprake is van gevaar zou ik geen tuigje doen. Zielig! Je zal idd gee seconde rust hebben... met T hebben we een soortgelijke ervaring.WaWaarschijnlijk heeft hij wel de tijd van zn leven . Wisseldiensten draaien met je man. Niet er al te heftig bovenop zitten. En enorm genieten van zn slaapje (ik hoop voor je dat ie dat nog doet). Wij gaan niet meer kamperen met 2minners maar dat ligt vooral aan het slechte slapen van onze telgen.... verder vind ik het heerlijk.
slapendoethij goed . we hebbengeboekt al dus weer moeten t zalwel goed komen een tiigje hebik maar moet je nog mee lopen .
Wij gaan deze zomer ook voor het eerst met de caravan weg.. en dit is ook iets waar ik wel een klein beetje tegenop zie. Neem zowiezo een tuigje mee, zie wel of ik die moet gebruiken of niet. Ach, het zal vast wel loslopen (letterlijk haha)