Ha! Weten jullie misschien of het kwaad kan om bij de kapper je haar te laten blonderen / highlights te laten doen in je haar? Weet niet of dat spul via de hoofdhuid opgenomen wordt? Bedankt!
Hoihoi! Voor zover ik weet kan het absoluut geen kwaad om je haar te verven tijdens zwangerschap hoor. Heb me laten vertellen dat dat een hardnekkige fabel is. Als je het niet helemaal vertrouwd kan je je haar misschien beter laten spoelen (doe ik), maar afhankelijk van je haarkleur zal blond dan denk ik niet tot de mogelijkheden behoren
Door de hormonen schijnt de verf wel anders uit te kunnen pakken. Ik weet niet of dat ook betekent dat het groen wordt in plaats van blond .
mijn highlights worden altijd gebleekt ipv geverfd.. wat denken jullie hierover dan??? ben erg benieuwd daarna..had namelijk binnenkort graag weer eens lekker naar de kapper willen gaan daarvoor
ik heb in me vorige zwangerschap ook highlights genomen en ipv blond werd het grijs dus ik doe het nooit meer tijdens een zwangerschap
Ik heb vorige week ook een topic geopend hierover. Ben naar de kapper gegaan en heb advies gevraagd. Hun zeiden kan gewoon en ik heb het dus ook gedaan. Highlights en wat lossen plukjes. Ziet er goed uit, geen gekke kleur en kan zeker geen kwaad voor de baby! gewoon lekker doen dus! kus miek
Bedankt meiden voor de reacties! Ik zal het wel aangeven bij de kapster... Hoop niet dat het grijs, groen of oranje wordt zeg... maar het is al een behoorlijk stukje uitgegroeid dus ik wil eigenlijk wel, ziet er nu zo onverzorgd uit namelijk. Niet echt m'n bedoeling... Laat nog wel even weten of het gelukt is!
Vraag wel even of ze wat eerder en wat vaker willen kijken hoe de kleur uitpakt. Ik ben vorige week geweest, had al om 9% gevraagd ipv 12% (sterkte van de blondering), normaal moet 12% wel 20 minuten intrekken, nu was het met 9% na 10 minuten al wit! Gelukkig hebben ze het nog bij kunnen kleuren en ziet het er nu alsnog top uit, maar ik was toch blij dat ze na 10 minuten even keek hoe het er voor stond! Maar... Ik heb heerlijk van mijn kappersbezoek genoten, lekker een ontspannen ochtendje voor mezelf!
Hrm... ik dacht bel tijdens het beluurtje toch de verloskundige even. Antwoord was eigenlijk niet wat ik had gehoopt. 'Daar zijn de meningen erg over verdeeld, als het niet echt noodzakelijk is dan zou ik het voor de zekerheid niet doen'. Ze zei ook dat die waterstofperoxide wel een vluchtige giftige stof is, dus als je het inademt het schadelijk kan zijn maar ook heel erg snel weer vervlogen is. Pfff, zucht Had al een afspraak gemaakt voor morgen maar denk nu toch dat ik hem af ga zeggen. Misschien als ik iets verder ben in de zwangerschap dat ik wel durf / ga, maar op dit moment durf ik niet zo goed eigenlijk.
Ik kleur ook gewoon nog mijn haar. Het wordt wel sneller dof maar goed, pakt tot nu toe elke keer nog goed uit! het kon ook echt geen kwaad, ze vergeleken het met nagels lakken. Dat mag ook gewoon en ruikt ook erg sterk. De verf trekt niet in je huid dus het kon gewoon, ook volgens mn vk. Is het mooi geworden dan??? Je haar?? lekker denk ik weer of niet, dat alles weer mooi is nu. hahaha
ik heb vandaag ook nog mijn haren gekleurd, kan gewoon hoor! Wel slim om bij de kapper te doen omdat mocht de kleur anders uitpakken dan kunnen ze er altijd nog iets anders op doen.