Kapper: hoeveel kost, wassen, knippen en kleuren??

Discussie in 'De lounge' gestart door Esmaralda, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Het verschilt per kapper. Ik heb kort haar en voor wassen, knippen en kleuren ben ik altijd 110 EUR kwijt. Belachelijk duur, maar deze kapper knip mijn haar het beste daarom ga ik er altijd heen.

2. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik ben ook rond de 110 euro kwijt. Hele dure kapper, maar wel de beste. Het verschilt echt per kapper. Gewoon de telefoon pakken en even rondbellen.

Succes!

3. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Het ligt er ook aan waar je woont, ik betaalde toen ik nog in de randstad woonde rond de 100 euro, en nu 40. En dan heb ik nog onwijs geluk met mijn kapster, ze geeft ook les bij 2 scholen, en mijn haar zit voor minder geld beter dan eerst :)

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik woon in Friesland, dus denk dat het gemiddelde lager ligt dan in Amsterdam bijvoorbeeld.
    Ik vind het wel een beetje vervelend dat er geen precieze prijs is afgesproken, maar als ik uitga van het duurste (veel verf en dik haar) kom ik op 60 euro uit. Dus het zal geen 110 euro worden.
    Ik was van tevoren mijn haar, dus dat hoeft niet dan.

Misschien hebben jullie wel zoiets van tjeemig mens tis maar een kapper, maar ik ben nog nooit naar de kapper geweest. Mijn zus is kapster en knipte mijn haar en voorheen liet mijn moeder een thuiskapster komen. Dus het is echt iets speciaals voor me. Ik krijg het van mijn man, omdat ik bijna 10 kilo ben afgevallen, zo lief! :D
    Ik verheug me er helemaal op, stom he haha

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.352
    36.210
    113
    Nee hoor, helemaal niet stom! Ik gun mijzelf ook nooit de luxe van mijn haar laten verven, maar ga morgen om 10.00 uur ook heen en kijk er ook naar uit. Vind het ook wel een luxe dat iemand daar een paar uur met je haar bezig is, kopje thee erbij, tijdschriftje erbij, nou dat is een stuk ontspannender dan thuis (zie mijn topic over van bruin naar blond haar).
    Ben ook benieuwd naar de prijs trouwens, durfde ik niet te vragen haha. We gaan het zien.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.352
    36.210
    113
    Oh, enne heel goed dat je 10 kilo bent afgevallen zeg! Hier nu bijna 7 kilo en vind het moeilijk vol te houden.

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    32,50 wassen knippen en vanaf 27 euro verven...ligt eraan wat je wilt dus...
    laatste x was ik 60/70 kwijt ofzo

8. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Oja die heb ik vanmiddag ook zitten bekijken! Toevallig haha.
    Ja dat heb ik dus ook, geld gaat altijd op aan de kids en dat vind ik helemaal niet erg. Maar wilde dit al zolang en mijn man zei nou ga dan, heb je wel verdiend :D

Veel plezier en lekker genieten bij de kapper morgen! En ook goed van jou zeg!

9. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    geniet er van morgen bij de kapper. Gaat je vast en zeker prachtig staan!!!!
    kus

10. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Knippen kost hier rond de 20, highlights 15, wassen en fohnen doen ze voor niets, dus rond de 35-40 euro

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Mijn vorige baas rekende toen nog €15,- wassen knippen droger €30,- voor de verf en €15,- per 10 folies.

Er van uit gaande dat je knipt en je hele haar vol met highlights wil (20) dus €45,- totaal.

M'n stage salon rekende toen (6 jaar terug) €22,50 voor wassen knippen en €2,70 per folie. Dan €4,50 voor het drogen, en €4 euro ongeveer voor een conditioner na het kleuren.

Totaal dan €85.- als je uitgaat van 20 folies.

12. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik ben vorige week bij de kapper geweest. 30 folie's wassen, knippen en föhnen 68 euro. Ben dan ook super tevreden.

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Vanmiddag bij de kapper geweest, wat voor knippen en highlights (2 kleuren) €70,- kwijt. Laat me ook bijna altijd wel een middeltje aanpraten, dus dit keer €85,- kwijt. Schrik ik toch elke keer weer van.....

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Die hebben wij hier ook in de stad, sorry:) wat een vreselijke amateurs werken daar zeg.
    Ik ga daar dus echt never nooit meer heen.
    Ik betaal liever wat meer (en nu is het voor mij maar 50 cent duurder omdat zij hun tarief verhoogd hebben) voor betere kwaliteit en ze nemen tenminste de tijd voor je bij de kapper waar ik ga.

@TS vervelend he als je belt en ze doen zo lelijk aan de telefoon. Ik had dat een maand geleden toen ik 'Bij mijn kapper' belde, kreeg een chagerijnige vrouw met zo'n verrookte stem aan de telefoon. Ik wilde mijn haar graag doneren. Maar volgens mij hadden zij daar geen zin in. Teveel werk denk ik. Nou ik ben mooi toch maar naar mn vertrouwde kapper gegaan, waar ze wél weten wat klantvriendelijkheid is.:)
    Een goede en klantvriendelijke kapperszaak zal vast niet raar doen als je belt om te vragen wat hun tarieven zijn.

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Wat een bedragen! Ik verf t voor 10e lkkr zelf!

16. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik ben net terug, echt mooi geworden al zeg ik het zelf :)
    Ik heb het laten knippen, verven, wassen en ze hebben krullen erin gemaakt met een stijltang en was 58 euro kwijt :)
    Valt best mee toch?

Hier een foto van de achterkant:

17. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    ziet er leuk uit hoor, prijs valt mee inderdaad.

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Het goedkoopst is om via via een thuiskapper te vinden..Wij betalen nu 72,50 voor beiden knippen en eentje ook nog kleuren erbij. Oh ja EN netjes föhnen en gel erin. Daar betaal je bij de kapper ook vaak extra voor...

19. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Highlights in je haar schijnt weer duurder te zijn begreep ik.
    Ik ging laatst met een vriendin mee en die was €90 euro kwijt voor wassen, knippen en hightlights.
    Bij een andere kapper was dit weer €75,-
    Maar je moet zeker wel rekenen tussen de 50 en 100.
    Ik wilde ook graag highlights maar om elke keer een euro of 80 te betalen voor knippen en wat highlights gaat me toch te ver.
    Dan verf ik het zelf wel gewoon en neem geen hightligths voorlopig:p

Edit: Leuke foto en inderdaad niet zo duur!

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier bevalt het prima hoor? Niks amateurs gewoon opgeleide meiden klantvriendelijk en aardig. Ze zijn meer gericht op tijd omdat ze zo zo goedkoop mogelijk kunnen blijven. Ik vindt het echt top daar!

Deel Deze Pagina