Hoi Ik heb ook geprobeerd om Milan zijn haar te knippen, maar dat is een vak apart. Ik ben daarna gelijk naar de kapper gegaan. Het zag er niet uit. Dus ik zou je aanraden om naar de kapper te gaan. groetjes Sabina
Ik heb het ook 1 keer zelf geprobeerd... gaan we dus niet weer doen! De volgende keer ga ik gewoon met Vigo naar de kapper...
hallo allemaal! Ik ben zelf kapster, dus dat is een voordeel...maar als ik jullie was zou ik dus ook naar de kapper gaan.. * het gebeurd altijd beter * en ze raken er gelijk aan gewend Ik zie heel vaak dat als kindjes eerst altijd door de moeder geknipt werden, later bang zijn als ze bij de kapper zitten...omdat ze het gewoon niet gewend zijn.. En als je ze wel gelijk vanaf het begin meeneemt, vinden ze het juist leuk op den duur, ze weten het altijd precies, bij de kapper krijg je een...lollie (of koekje voor de kleinsten)! en natuurlijk een kleurtje!
Ben al 2 maal met haar naar de kapper geweest voor de puntjes. Durfde het zelf niet aan, het is zo'n woelwater. Ze vindt het niet erg en zit keurig stil!
Kapper, Jiri is pas ook geweest. Heeft nog niet zo heel veel haar, maar begon toch wat lang te worden bij zijn oren en aan de voorkant. Ze was er zo mee klaar en het zag er weer fris uit. Ken iemand die knipt zelf het haar, het kind loopt met een "bloempot" kapsel En haar dochtertje is bijna 2 en nog nooit naar de kapper geweest. Lekker laten groeien. Het is toch mooier om het regelmatig te laten knippen lijkt mij.
Ik ben met Daan ook naar de kapper geweest. Hij bleef keurig stil zitten. En hij vond het helemaal niet erg hij was toen 9 maanden het word nu weer wel tijd
Thuis onder de tondeuse door. Al moet ik wel zeggen dat dat ook meer uit praktisch oogpunt is want het groeit zo verschrikkelijk snel bij Aerin dat we anders iedere maand naar de kapper kunnen en dat wordt erg duur.
Nou thanx dames, het wordt dus toch een kapper hihihi, vindt het nogal zielig als Thyron met een gekrulde bloempotkapsel op straat moet
Mijn zoontje heb ik door de kapster laten knippen, doe zelf wel bij zijn oortjes af en toe een beetje knippen want het groeit zooo snel.
Ik ben gisteren met Fabian naar mijn tante geweest. Zij is kapster. Het ziet er weer erg mooi uit. Zelf zou ik dat zeker niet doen, dat zou geen succes worden.
Nadat ik deze topic had gelezen, ben ik meteen naar de kapper geweest om te kijken of Sem al geknipt kan worden. Zijn haren komen al bijna in zijn oogjes en ja hoor! Ik heb voor volgende week een afspraak gemaakt.