Kapper of zelf knippen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Dientje, Dec 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Thyron heeft achter een beetje dooie puntjes maar zouden jullie het zelf knippen of naar de kapper?

2. sabina4

sabina4 Lid

Nov 7, 2006
    45
    0
    0
    Maassluis
    Hoi

Ik heb ook geprobeerd om Milan zijn haar te knippen, maar dat is een vak apart. Ik ben daarna gelijk naar de kapper gegaan. Het zag er niet uit. Dus ik zou je aanraden om naar de kapper te gaan.

groetjes Sabina

3. loesje

loesje Bekend lid

Mar 1, 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Ik heb het ook zelf geprobeert en ik ga de volgende keer naar de kapper :D het ziet er niet uit :oops:

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb het ook 1 keer zelf geprobeerd... gaan we dus niet weer doen! :) De volgende keer ga ik gewoon met Vigo naar de kapper...

5. emmie

emmie Niet meer actief

hallo allemaal!

Ik ben zelf kapster, dus dat is een voordeel...maar als ik jullie was zou ik dus ook naar de kapper gaan..

* het gebeurd altijd beter
    * en ze raken er gelijk aan gewend

Ik zie heel vaak dat als kindjes eerst altijd door de moeder geknipt werden, later bang zijn als ze bij de kapper zitten...omdat ze het gewoon niet gewend zijn..

En als je ze wel gelijk vanaf het begin meeneemt, vinden ze het juist leuk op den duur, ze weten het altijd precies, bij de kapper krijg je een...lollie (of koekje voor de kleinsten)! en natuurlijk een kleurtje! :D

6. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Zelf knippen maar ik heb al heel veel mensen geknipt en daardoor wel wat ervaring.

7. stamboom

stamboom Bekend lid

Nov 17, 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Ben al 2 maal met haar naar de kapper geweest voor de puntjes. Durfde het zelf niet aan, het is zo'n woelwater. Ze vindt het niet erg en zit keurig stil!

8. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    kapper.....hou niet van tondeuse kapsels
    kapper kan het mooi in laagjes en dat kan ik niet bij hem

9. kapper
    de kapper weet precies wat er af moet
    en ze doen het netjes

liefs kaat

10. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,383
    0
    0
    Limburg
    Kapper, Jiri is pas ook geweest. Heeft nog niet zo heel veel haar, maar begon toch wat lang te worden bij zijn oren en aan de voorkant. Ze was er zo mee klaar en het zag er weer fris uit.

Ken iemand die knipt zelf het haar, het kind loopt met een "bloempot" kapsel :) En haar dochtertje is bijna 2 en nog nooit naar de kapper geweest. Lekker laten groeien.
    Het is toch mooier om het regelmatig te laten knippen lijkt mij.

11. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik laat Iman's pony altijd bijknippen door mijn schoonzusje, zij is kapster.

12. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik ben met Daan ook naar de kapper geweest. Hij bleef keurig stil zitten. En hij vond het helemaal niet erg hij was toen 9 maanden het word nu weer wel tijd

13. Mey

Mey Actief lid

Jun 9, 2007
    142
    0
    0
    Maatschappelijk werkster
    Eindhoven
    Thuis onder de tondeuse door. Al moet ik wel zeggen dat dat ook meer uit praktisch oogpunt is want het groeit zo verschrikkelijk snel bij Aerin dat we anders iedere maand naar de kapper kunnen en dat wordt erg duur.

14. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou thanx dames, het wordt dus toch een kapper hihihi, vindt het nogal zielig als Thyron met een gekrulde bloempotkapsel op straat moet :)

15. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

Aug 4, 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Mijn zoontje heb ik door de kapster laten knippen, doe zelf wel bij zijn oortjes af en toe een beetje knippen want het groeit zooo snel.

16. Robyn

Robyn Bekend lid

May 23, 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik ben gisteren met Fabian naar mijn tante geweest. Zij is kapster. Het ziet er weer erg mooi uit. Zelf zou ik dat zeker niet doen, dat zou geen succes worden.

17. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    en wanneer zijn jullie kleintjes voor het eerst naar de kapper geweest dan?

18. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Nadat ik deze topic had gelezen, ben ik meteen naar de kapper geweest om te kijken of Sem al geknipt kan worden. Zijn haren komen al bijna in zijn oogjes en ja hoor! Ik heb voor volgende week een afspraak gemaakt. :D

Share This Page