Hoe lang hebben / hadden jullie de box staan

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Fleur1, Nov 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Hoe lang hadden jullie de box staan

1. 6 maanden

2. 6 tot 12 maanden

3. 1 jaar tot 1,5 jaar

4. 1,5 tot 2 jaar

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik hoor an sommige mensen van heb jij de box nog staan?
    Dan zeg ik ja hij is nog maar 10 maanden hij speelt nog maar in de box hoor ander kan ik helemaal niks meer even snel doen.

Nu vroeg ik me af hoelng jullie je box hebben staan.
    Ik laat hem gewoon staan hoor maar uit nieuwschierigheid.

Daan kan er ook nog lekker in spelen en vind het niet erg om erin te zitten.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Ik heb hem gewoon staan, alleen zit ze er nooit in. Maar ik denk zodra ze kan kruipen ( bijna, ze is nu 6 maand) denk ik dat ik er veel meer gebruik van ga maken.

Mijn schoonzusje heeft de box volgens mij weggedaan toen haar kindje 2 was.

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Vlak voor Iman's verjaardag hebben we de box afgebroken. Ze zat er nooit meer in, alleen als ik ging stofzuigen of dweilen en dan krijsde ze alles bij elkaar. Dus nu gaat ze even in de eetstoel als ik moet stofzuigen.

4. lintjezuur

lintjezuur Actief lid

Nov 5, 2006
    430
    0
    0
    Sven is 11 maanden en hij staat er nog, hij speelt er heerlijk in en anders moet hij steeds naar zijn kamertje als ik wat moet doen of even naar de wc moet. Ik laat hem nog niet alleen de kamer rondkruipen, hij steekt alles nog in zijn mond en ziet totaal geen gevaar.

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Ik wilde hem rond Quinn zn eerste verjaardag weg doen omdat ik er echt nooit gebruik van maakte, maar nu hij kan klimmen en lopen vind ik het nog hartstikke handig die box.
    Zeker als ik even naar boven of naar de wc moet ofzo.

6. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    bij mijn eerste heb ik hem rond 11 maanden weggedaan
    heb hem veel in de kamer laten rondkruipen

7. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    hier tot 2 jaar. Hij is er tot anderhalf nog steeds een paar keer ingegaan. Idd met stofzuigen, koken enz. Er zitten wieltjes onder dus trok ik hem zo mee de keuken in.

8. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Mijn kindje is bijna 10 maanden en die zit er regelmatig nog in. Hij blijft denk ik nog heel lang staan.

9. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,383
    0
    0
    Limburg
    Jiri is bijna 1 jaar en gebruik de box al een tijdje niet meer. Hij staat er wel nog. Weet ook niet goed of ik hem moet laten staan, of opruimen. Het kan inderdaad handig zijn als je ff iets moet doen. Maar tot nu toe gaat het best goed.
    Vraag me wel af hoe jullie kindjes zich dan kunnen optrekken tot staan zonder box. Want dat lukt hem dus niet buiten de box.

10. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    toen de box eenmaal weg was probeerde hij dat bij onze bank en later de salontafel......lukte gauw genoeg

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wij hebben de box vorige week weggehaald. Jaime zat er bijna nooit meer in en het ellendige ding is zo groot. Dus hup weg ermee.
    Dat was dus net na haar eerste verjaardag.

Nynke 31. Komt wel goed als je hem weghaald leren ze het gauw genoeg. Bovendien op een gegeven moment trekken ze zich niet meer op maar hebben ze alleen iets nodig om tegenaan te staan om te gaan staan. Jaime staat moest zich eerst ook optrekken aan dingen (dus meer de armen gebruiken om te gaan staan), nu al een maand of twee dat ze zich niet meer optrekt, maar kracht zet met haar benen en daardoor omhoog komt.

Groetjes Sens

12. Lente

Lente Bekend lid

Jun 12, 2007
    615
    0
    0
    We hadden het er gisteren nog over of we hem zouden laten staan of weg doen. We gebruiken hem bijna niet meer, maar voor de momenten dat we 'm gebruiken is het toch wel prettig dat ie er nog staat. Hij staat er dus nog, maar wordt nog weinig gebruikt, alleen voor de momentjes dat je haar even veilig wilt hebben omdat je d'r niet in de gaten kan houden aangezien ze zich overal aan optrekt en alles aan het onderzoeken is en overal aanzit. Handig voor als je even de boodschappen moet uitladen, wc bezoek, koken, etc.

13. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

civan is 18 maanden en ik heb de box nog staan, vind het soms wel handig als ik even iets moet doen, vind het dan veilig als hy daarin zit.

14. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij hebben hem nog lekker staan..Teun vind het zijn eigen plekje om heerlijk rustig te spelen
    me schoonzusje heeft hem nu nog staan en Alina is bijna 3 en zit er ook nog heerlijk in te spelen...

15. ramona

ramona Fanatiek lid

Mar 9, 2005
    1,200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Hier gaat hij weg zodra ze bijna kan los lopen.
    Hebben we bij de andere ook zo gedaan zodra ze liepen ging de box eruit.

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    tamer was 13 mnd toen ik hem weg heb gedaan. hij zat er ook bijna nooit in. hij vind hetleuk om lekker rond te kruipen en overal te komen.

17. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Wij hebben de box nog staan. Emme zit er niet heel vaak in, maar ik vind het op sommige momenten wel handig (even naar boven/zolder, boodschappen uitladen, koken etc).

Scheelt wel denk ik dat we ruim wonen en box dus niet in de weg staat.

Pim

18. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik heb de box net vorige week opgeruimd. Leo klom er steeds uit, dus meer dan een speelgoedopslagplaats was het al niet meer.
    En zodra ze er zelf uitkomen, dan is het hele veilige aspect verdwenen.

Groet van Kiki

19. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Mijn eerste box hebben we al naar zolder gedaan. We hebben nu zo'n krabbelhit-ding, heb ik op ebay gekocht. Die is twee keer zo groot en daar kan ze wel lekker in spelen.

20. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Hier staat de box nog en hij blijft ook nog even als het aan mij ligt. Alleen vind Koen (10 maanden) het niet altijd leuk meer...

Share This Page