Hoi, hopelijk staat deze post hier goed.. Ik vroeg me af of er meiden zijn die ivm Bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker ook een lis-behandeling hebben ondergaan. Ik had pap3b en Cin2 dus heeft de gyn besloten om een lisbehandeling toe te passen. Ingreep deed mij geen pijn, zelfs de verdovingen heb ik niet gevoeld. Echter nu, bijna 4 weken erna, heb ik de volgende problemen: - libido gedaald tot onder 0 - sex doet pijn en heb contactbloedingen. - baarmoedermond voelt niet meer strak. Lijkt wel of er een flap loshangt. Hieraan erger me ik nog het meest en maak ik me ook zorgen over; hoort dat zo of moet ik er mee terug naar de arts? Help alsjeblieft, ik kan er niet van slapen. Bedankt voor je reactie.
Waarom bel je niet even met de huisarts of de assistente van de gynaecoloog. Wij hier zijn geen artsen en ieder lichaam is weer anders.
Wat ontzettend vervelend zeg ! Ik zou i.d. even de assistente van de gynaecoloog even bellen of eerst je huisarts om te overleggen. Het lijkt me niet te horen wat jij beschrijft
Thanx voor jullie antwoorden, al maakt het me meer en meer onzeker... Ik heb het ziekenhuis gebeld voor een afspraak en ik kan volgende week (pas) terecht...
Als je er echt zoveel last van hebt zou je ook de huisarts kunnen bellen of deze even wil kijken, anders tot vlgde week afwachten... Succes
Dank je voor de tip, maar ik ben niet zo onder de indruk van de deskundigheid van mijn huisarts... ik wacht wel tot volgende week.
Ik heb er naar laten kijken, het zag er volkomen normaal uit dus ik hoefde me geen zorgen te maken. Heb gelukkig ook geen (contact)bloeding meer gehad.