Dames, wijze raad gevraagd! Mijn dochter van 2.5 jaar presteert het om iedere avond in haar bedje, als ik beneden ben, haar luier uit te trekken. Ze heeft een romper eroverheen aan en een slaapzak. (achterstevoren, maar die gaat ook uit!) Dus, voordat ik ga slapen doe ik 'm maar weer om en als ik opsta ligt ze ook weer in haar blote billen en doe ik ook weer een schone luier om. Bij mij heeft ze nog niet in haar bed geplast maar bij oma vanmiddag wel. Plassen doet ze soms op het toilet (met verkleiner) maar een "grote bah" doen vindt ze nog wel lekker in haar luier. Ik heb nu maar een zijltje op het matrasje gelegd. Iemand die dit herkend? Wie weet wat voor fase dit is, zou het met zindelijk worden te maken hebben? Of wordt mevrouw een naturiste? Haha Alvast bedankt, Kari
geen idee. ik heb het niet gehad. mijn oudste heeft het 2 keer gedaan maar daarna nooit meer. gelukkig maar want alles zat onder de poep. misschien wil ze geen luier meer aan. of misschien is het gewoon spelen voor haar. bij mijn dochter wel. ze was wakker en ging toen maar zitten prutsen. als ze geen luier meer aan wil zou je luierbroekjes kunnen proberen onder het mom van dat het voor grote kindjes is die al op de wc plassen. geen idee of dat werkt hoor. ik roep maar wat.
misschien wil ze idd geen luier meer aan... je kan evt met een soort beloningssysteem gaan beginnen, bij elke keer dat ze de boel niet ondersmeerd mag ze een mooie sticker uitzoeken en bij een x aantal stickers een heel klein kadootje (grabbelton) ofzo... hier werkt het stickersysteem heel erg goed met allerlei dingen!
hier ook zo'n mannetje gehad. Ik kreeg op het kdv de tip om de slaapzak ook binnenste buiten te keren. En dan natuurlijk ook nog de rits op de rug...
Nou ik heb een middeltje uitgevonden hoor! Plakband. Helemaal rondom . Ja, echt alles geprobeerd, maar niks helpt. Nu tape ik haar luier in met plakband, ze kan nu pulken wat ze wil maar ze krijgt 'm niet meer uit!
onze dochter doet dat ook,ook hier een zeiltje gekocht voor op bed,tot nu toe gaat het goed,was ook al vaker droog.en overdags thuis hup die broek en luier doet ze gelijk uit.heel af en toe gaat ze zelf op de pot zitten.ik denk dat het een begin is van zindelijkheid is.
Hier ook een dame die dat wel eens wil doen. Hier helpt een romper 's nachts aan nog wel, die krijgt ze niet los. En met het warme weer hebben ze bij H&M pyama's met korte mouwen en pijpjes en aan elkaar als een boxpakje met drukknoopjes rondom, H&M Shop Online. Deze zijn alleen te verkrijgen tot maat 86, zelf heb ik er ook 1 van Hello Kitty, die volgens mij ook groter te koop was, maar dat weet ik niet zeker. Misschien werkt dit.
Hey Char, bedankt voor de tip.... Maar ik zie dat er hier ook drukknoopjes aanzitten en ze trekt het allemaal los. Zo ook haar romper want deze heeft ze altijd aan. Dat plakband gaat vooralsnog goed. Overdag houdt ze haar luier gewoon aan, het is alleen maar voor de nachten.