gecondoleerd, bij mijn moeder deden ze dat via het uitvaartcentrum. Ze had permanent en toen ze stierf had ze hele kleine krulletjes wat ze normaal nooit heeft. (door het transpireren) In het uitvaartcentrum zei ik dat en vertelde hoe ze normaal haar haren had en welke make up ze normaal droeg en daar werd meteen voor gezorgd... Ze zag er heel mooi uit daarna. Sterkte met het verlies
Gecondoleerd en veel sterkte. Ik heb afgelopen oktober zelf mijn moeder afgelegd met de dame van het mortuarium in het ziekenhuis. samen hebben we haar gewassen, aangekleed en opgemaakt. Ik wilde haar haren eerst ook nog laten doen maar het viel heel erg uit als ik het aanraakte. Uiteindelijk heb ik het maar zo goed mogelijk gefatsoeneerd omdat we bang waren dat er anders niks meer over zou blijven als we echt wat zouden gaan knippen of watergolven oid. Nu zat het haar altijd al een beetje woest/wild bij haar dus uiteindelijk was ze wel echt mijn mama. Kijk dus eerst even hoe erg het uitvalt voordat je er wat aan gaat doen. Veel strekte.