Oh jee, ik lees op jullie website dat het slecht is om je haar te verven als je zwanger bent. Ik ben afgelopen zaterdag naar de kapper geweest, en heb mijn uitgroei van mijn haren laten bleken, en nu lees ik dat het slecht is. Ik krijg meteen een rot gevoel, want ik wist het niet! Is het echt heeel slecht? en wat zijn de gevolgen? help ben nu lichtelijk in paniek. Groetjes Bella
nou geen reden tot paniek want het maakt helemaal niks uit,je kunt gewoon je haar blijven verven,het is tegenwoordig niet meer zo slecht als vroeger,ik ben zelf kapster geweest en heb nog nooit gehoord dat het slecht is,ik verf zelf mijn haren ook.
Volgens mij zijn de meningen verdeeld. De een zegt dat het geen kwaad kan, de ander zegt dat je het niet moet doen. De meningen zijn verdeeld omdat men niet weet of de haarverf door de huis wordt opgenomen (of zoiets)
@ Bella, Hoi Bella, Bij de vragen aan de verloskundigen heb ik deze vraag voorbij zien komen. De verloskundige raadt haarverven af. Henna zou je wel kunnen gebruiken. Het blijft natuurlijk toch een beetje een gok... Groetjes van mij
daar zijn idd de meningen over verdeeld ben even wezen neuzen op internet en vond daar deze zin van zwangere dame's -------------------------------------------------------- Ik ben 10 weken zwanger. Ik mag van mijn gynaecoloog mijn haren verven. Volgens haar kan dat absoluut geen kwaad. ------------------------------------------------ ik kan jullie verzekeren dat als je zwanger bent en je laat je haren verven of permanenten dat dit geen kwaad kan voor de baby... Ik ben zelf nu 7 jaar kapster en 29 weken zwanger...het is wel zo door de hormoonhuishouding kan de kleur die je al jaren hebt ineens niet meer pakken ..en dat geldt ook voor je vaste permanent.. gewoon doen je moet je eigen tenslotte lekker voelen tijdens je zwangerschap en je wilt er tijdens je zwangerschap nog steeds leuk uitzien en pakt de kleur op permanant niet gewoon iets anders proberen ..doe dit wel bij de kapper en probeer niet alles zelf uit...iedereen veel succes met de zwangerschap en geniet ervan ----------------------------------------------------- dus ik neem aan dat het geen kwaad kan zelf heb ik ook me haar laten blonderen (coupe de zon ) tijdens mijn zwangerschap succes (met verven)