Eindelijk de tijd gevonden om een bezoekje te brengen aan de kapper... Ik heb nooit problemen maar nu is het zo vreselijk lelijk!! Veel en veel te kort. Lijk wel een jongetje Ze vroeg, is de lengte goed zo? Ik: Nee, dat is te kort! Tsja dan is het al te laat Stond vanmiddag voor de spiegel met tranen, heel overdreven dat weet ik. Nu wachten tot het vanzelf weer aangroeit
he das **te! en balen gelijk! pff... had ze beter van te voren kunnen laten zien wat ze eraf heeft willen knippen..ook niet zo slim.. om daarna te zeggen, zo goed? ....hoop dat het snel weer gaat groeien, al groeit je haar best snel hoor... weet niet wat voor model je precies hebt, maar miss nu lekker even de wax of gel in doen, zodat je het toch nog in model kunt brengen...
Het is een boblijn :x Een echte, staat me voor geen meter. Eerder had ik wel iets wat misschien ook een bob genoemd mag worden, maar had het graag echt kort achter en dan schuin naar voren. Zodat het haar voor langer is en achter kort. Nu is het helemaal kort. Komt net over m'n oren. Maar goed, wat ik normaal gesproken een nadeel van een korter kapsel vind, komt nu heel goed uit. Kort haar groeit heel snel langer. Bij lang haar valt het niet zo op als het 1 cm is gegroeid. *Lekker ff gal spuwen* *Helaas zijn er ergere dingen op de wereld dan een slecht kapsel*
Jeetje dat is balen. Heeft ze van te voren niet gevraagt wat je wilde?.. hoeveel je eraf wilde?.... Is natuurlijk nooit leuk... tja dat is dus ook de reden dat ik me niet door een kapper laat knippen.. maarja ik weet previes hoe ik het zelf kan knippen (mijn tante is kapster en heeft me dit uitgelegd.)... maargoed ik heb dan ook lang krullend haar ...
Zelf knippen? Knap zeg. Ik in model fohnen al een hele klus. Maar kan me voorstellen dat je je krullenbol niet snel uit handen geeft. Ik ken dat van vriendinnen. Ze vroeg wel wat ik wilde en heb het uitgelegd, maar schijnbaar heb ik het niet goed uitgelegd of ze heeft het verkeerd begrepen. (of ze is gewoon uitgeschoten )
Idd, het is mij dus ook een keer te kort genipt, nou dan weet je het wel met krullend haar... krult nog eens extra op ... sindsdien geen kapper meer aan mijn haar . Nou als je haar het zo hebt uitgelegd zoals je ons hebt uitgelegd, dan moet zij het als kapster wel begrepen hebben... Ik vind het dat kappers het zelfs even moeten herhalen om te checken of ze het goed begrepen hebben..
Ik vind het ook heel vervelend als mijn haar te kort geknipt is. Ik wacht daardoor vaak veel te lang met naar de kapper gaan. Ik hoop dat je je haar vlug weer mooi vind, voorlopig mss een beetje creatief met stylen om er toch wat leuks van te maken.
Ik had als puber een prachtige bos rode krullen en als ik dan bij de kapper kwam begon hij al bijna te kwijlen. "Ja, dat moet je mooi opknippen, komen de krullen goed uit" en kon ik dus naar huis met coupe ontploft.