Niet te geloven zeg... ik ben dus al vanaf 14.00 uur bezig om wat te shoppen voor de kleine bij de H&M via de online winkel. Alles kan in de winkelmand, geen punt. Dan ben je klaar en dan wil je af gaan rekenen; zijn er telkens zes artikelen niet leverbaar!!! Ik heb inmiddels de hele geschiedenis van de laptop gewist, cookies verwijderd, de hele reutsemeteut,maar ik blijf die ellende houden. Terwijl de producten op voorraad zijn. Zelfs als ik binnen één minuut de winkel doorshop, heb ik dat gedonder. Nog meer mensen? Zo maken ze niet echt vrienden bij de H&M, want ik ben er nu echt wel klaar mee om eerlijk te zijn.
ik bestel er regelmatig iets en eigenlijk nog nooit problemen gehad. Heb het ook altijd binnen een week thuis. hopelijk kom je het snel doorheen !!
Denk dat het met de kerstdrukte te maken heeft. Je had beter even kunnen bellen, je kunt ook telefonisch bestellen.
Heel irritant. Ik probeer het nog één keer en anders morgen weer. Sjonge.. ik koop zelden online, nu moet het (want ziek) en nu kan het niet. HUIL
Ik zou morgen gewoon bellen Bel ons op 0900-1988 (7,5 cent per gesprek ex. kosten mobiele tel.) Maandag - vrijdag 08.00 - 21.00 uur Zaterdag en zondag 09.00 - 17.00 uur
Hier precies het zelfde probleem !! Heb het ook al een paar x geprobeerd en steeds het zelfde , en dan doe ik dat om 6.00 s'morgens. Niet rete-druk lijkt me !??
Heb pas nog een topic geopend over die bagger webshop http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/321083-vraagje-h-and-m.html
Dat betekent dat de producten ook echt niet meer op voorraad zijn. Alleen vanwege zoveel drukte en de snelheid waarmee de sale items online worden verkocht is het in de webshop nog niet aangepast. De webshop loopt dus gewoon achter, dat wat bij de kassa wordt gezegd klopt dus wel. Je kunt beter stoppen met proberen want die dingen die jij wil zijn er echt niet meer! Ik heb het ook gehad laatst en gebeld, toen kreeg ik dit verhaal ook.