De bank hoezen wassen... Help! Nu had ik voor de zekerheid ze maar op handwas/fijn/koud programma gezet.. Nou daar komen die viezen slopen dus echt niet schoner van eruit.. Dus nu heb ik de vieste er terug in gedaan op kort 30 graden programma waar ik meestal wel de truien en vesten van vriendlief schoon krijg.. Hopelijk is dat niet te onfijn zodat de slopen niet naar de pruts gaan.. Ik wil gewoon een schone bank!!
ik heb ook hoezen en de witte was ik gewoon op 60 graden. Ik heb die bank van de Ikea. Beetje van dat oxiaction spul erbij en altijd schoon.
Ideal - Grey 3 Seater Jumbo Cord Sofa Zoiets denk ik qua stof en half leer.. Al is dat alleen op de kussens, de zit kussens hebben gewoon een zwarte stoffen onderkant.. 30 graden werkte niet.. Ik weet niet of ik wasverzachter erop kan doen.. Nog steeds een vlek erin! Vlekken week ik er meestal uit met biotex maar daar is t nu te laat voor. Wil iig dat het fris ruikt en dat doet het niet! Ook is het op dit programma echt heel erg nat uit de was!