Wie kan me helpen? Film gemaakt met Moviemaker maar speelt niet goed af.

Discussie in 'De lounge' gestart door sunshineS1976, 26 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Voor de eerste keer dat ik een film heb gemaakt in Moviemaker. Heb een afscheidsfilm gemaakt met filmpjes en foto's voor een collega die met pensioen gaat.
    Heeeeel veel uren erin gestoken en nu ben ik helemaal tevreden.
    Maarrr nu zet ik hem op USB en hij draait dus niet goed. De foto's wel met muziek maar bij de filmpjes gaat het dus haperen en vastlopen :( Ik baal enorm. :( Moet voor een groot publiek worden afgespeeld dus moet echt goed zijn...
    Herkenbaar en tips?!

2. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

Je hebt hem wel als 'film opslaan' opgeslagen? Zodat je hem zeg maar ook met mediaplayer kunt afspelen? Of speelt ie af in het programma zelf? Dat film opslaan kun je vinden rechts bovenin.

3. sunshineS1976

Yes in meerdere varianten opgeslagen. Kan m afspelen met mediaplayer. Eerste minuut gaat goed met foto's en muziek maar daarna komen de filmpjes en loopt het vast. Heel schokkerig beeld of helemaal zwart...

4. McDsee

McDsee Niet meer actief

In de preview van het programma lopen de beelden wel goed?
    Het is niet zo dat je hem afspeelt terwijl hij nog niet helemaal geladen is?
    Heb je al eens een ander afspeelprogramma gebruikt? Bv Quick time?
    Heb je tijdens het renderen achtergrond programma's voldoende uitgezet, dat je pc het wel aan kan?

5. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Volgens mij is ie dan niet helemaal opgeslagen. Door te vroeg het programma weg te klikken of doordat het bestand niet volledig op de usb past.

Speelt de film wel goed af als je 'm op de computer opslaat in plaats van op usb?

6. sunshineS1976

Ja in het programma zelf loopt het wel.
    Zal het nog eens met een andere player proberen. Thnx.

7. sunshineS1976

Hij staat volledig op usb. Hij speelt m ook niet goed af vanaf de computer helaas :( op andere pcs met voldoende geheugen ook niet.

Heb m op YouTube gezet en dat werkte...!
    Loopt als een trein.
    Maar wil mn collega ook een kopie geven van de film maar ik zou niet weten hoe als het niet werkt.

8. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    VLC werkt ook echt super met echt elk formaat.

9. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ik zou hem iig niet direct renderen naar je usb.
    Heb je bij de instellingen pal of ntsc?
    Zelf ben ik nu een film aan het maken in Premiere en ben tevreden met de mp4 kwaliteit. Kan ook goed afgespeeld worden op mobiel en smarttv.
    Anders een foto als bijlage van je instellingen plaatsen.

Deel Deze Pagina