Kappers dicht, hoe doen jullie dat?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Elleke, 23 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cloud9

Cloud9 Bekend lid

17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    Ik was ook december voor het laatst geweest en toen ik eindelijk zo ver was om een nieuwe afspraak te maken was ik te laat.
    Vanochtend dus gelijk gebeld met mijn kapper en kan volgende week vrijdag naar de kapper!!!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    A.s. dinsdag gaan de jongens en ik. Had al een afspraak voor eind mei staan, maar die heb ik nu naar voren gehaald.
    Nu hopen dat de jongens hoestvrij zijn tegen die tijd.

3. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.954
    1.291
    113
    Ja voor mijn man, die is er hard aan toe. Voor de Corona tijd had hij al heen gewild. Volgende week vrijdag kan hij heen.

4. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.009
    14.674
    113
    Vrouw
    Eh nee, nog niet. Ik kijk volgende week wel eens, of die week daarna....:D
    Wil er wel weer een stukje vanaf, maar dat heeft geen haast.
    Vanavond knip ik nog even de twee jongsten. (Mijn jongens knip ik altijd zelf;))

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. Butchke

Butchke Niet meer actief

Wij wachten nog even af. Ben bang dat een stormloop ervoor gaat zorgen dat het virus weer om zich heen grijpt. Laat andere mensen maar eerst...:oops: wij kijken hoe het zich ontwikkelt de komende weken:D

GossipGirlxoxo, rijo, NiVa0230 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.819
    113
    Zo denk ik er ook over. Zo belangrijk vind ik mijn haar nu ook niet.

GossipGirlxoxo en Butchke vinden dit leuk.
  7. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Mijn afspraak kon niet doorgaan ivm corona. Had ik hem verplaatst naar 23 mei,maar heb hem nu weer verzet naar 15 mei, zit er net een weekje meer tussen de afspraak erna die ik al had staan in Juli.

Mn nagels zitten er nu al meer als 2 maanden op. Naja nagels, er zitten er nog 4 in totaal op. Sinds de zwangerschap heb ik er snel lucht onder,dus laten ze sneller los. Heb pas over 3 weken weer een afspraak staan, zou eigelijk afgelopen dinsdag weer moeten gaan. Ook deze afspraken heb ik allemaal al gemaakt tot Juli. Nu ben ik er wel blij om dat ik ze zover vooruit heb gepland, weet ik iig zeker dat ik een plekje heb.
    Voor mn wenkbrauwen hetzelfde. Komende 2 afspraken staan ook al een tijdje.

8. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Mijn man gaat maandagavond, gisteren na de persconferentie heeft hij meteen online een afspraak gemaakt.

Ik wacht nog even. Moet wel nodig weer model in mn haar laten knippen, maar heb nog even geen zin.

9. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ik heb gisteravond meteen een afspraak gemaakt. Laatste keer was december, wilde in maart een afspraak maken maar toen ging alles dicht. Nou heb ik lang haar, dus heel erg is t niet, maar ben wel blij dat ik weer kan gaan.
    Man en kinderen gaan maandag al, ik de 21e.

10. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Ik ga altijd naar de kappersschool. Ik ben benieuwd of die ook weer gaan opstarten.

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Nou, no way dat ik nu al naar de kapper ga, ik kijk voorlopig nog goed uit.
    Ik vind het nl zeer tegenstrijdig dat je 1,5 meter afstand moet houden van iedereen, maar wel zonder probleem op luttele cm afstand van iemand mag gaan zitten, die dus ik weet niet hoeveel mensen per dag zal gaan zien. En dan ook nog eens zonder mondkapje oid.
    Respect voor de kappers, ik zou het echt niet aan durven.

bosi333, suus1983 en NiVa0230 vinden dit leuk.
  12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hier is mijn man gebombardeerd tot haarstylist en hij brengt het er nog best goed vanaf.:roflmao:
    Hij heeft nu al 2 keer mijn uitgroei bijgewerkt haha, dat kan ik echt niet helemaal zelf. ( achterkant is onmogelijk)

suus1983 vindt dit leuk.
  13. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Wij wachten ook nog even af :oops:

Butchke vindt dit leuk.
  14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.819
    113
    Mijn man doet het ook. Achterkant lukt mij ook niet zelf.

15. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Ik heb meteen na de persconferentie een afspraak bij de kapper gemaakt voor ons alle drie. Was met kerst voor het laatst geweest. Ziet er niet uit meer.
    Mijn nagels heb ik besloten zelf te blijven doen. Ik had al een lamp en heel veel kleuren gellak. Dat gaat me inmiddels net zo goed af als de nagelstyliste (die van mij had haar salon al heel vroeg, voor er uberhaupt iets speelde, dicht en ook nu gaat ze nog niet open. Hoop paniekvoetbal in mijn ogen). En het spaart me een hoop geld zo.

16. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Er zijn ook kapsalons die er vrijwillig voor kiezen toch met mondkapjes te werken, voor zowel kapper als klant.

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.809
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens

hahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahaha is dit serieus of wil je grappig doen??
    Elke ‘debiel’ heeft op de kleuterschool leren knippen. Ja, kappers hebben meer ervaring in het knippen van haren dan de gemiddelde moeder maar lekker boeiend!

Dan maar een iets minder mooi kapsel. En als jij het corrigeren van haren zo moeilijk vind heb je wellicht het verkeerde vak geleerd. Een gemiddelde kapper heeft al tig keren door peuters en kleuters zelf geknipte kapsels moeten corrigeren omdat blijkbaar dat iets is van elke bucketlist van een gemiddeld klein kind om een schaar in de eigen haren te zetten. Als je dit niet kunt dan vraag ik mij af hóé jij al tien jaar kapper bent :|

Ik wilde je eigenlijk nog tippen dat er in de zorg veel handen nodig zijn maaaaar of dat gezien jouw wijze van communiceren nou zo’n geschikte keuze is??? :roflmao::roflmao::|:|:roflmao::roflmao:

Hier drie gezinsleden geknipt. Ik heb weten te voorkomen dat mijn man tondeuse over zijn hoofd heeft gehaald. Hij is zwaar tevreden. Deze grap heeft ons best veel geld bespaard (heb ook geen kappersschaar gekocht, gewoon mijn naaischaar gepakt.

amdaa vindt dit leuk.
  18. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    IMG-20200509-WA0001.jpg

Mar76, Poro, Kukido en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Zo denk ik er ook over. Het enige nadeel vind ik nu wel dat meerdere dingen nu gelijk open gaan en als het straks toch fout gaat met cijfers dat je dan niet weet welke van de versoepelingen nou de verkeerde was.

NiVa0230 en suus1983 vinden dit leuk.
  20. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Is mbo en half juni start het mbo weer met praktijklessen toch?

Deel Deze Pagina