Ervaringen iphone 6

Discussion in 'De lounge' started by JMay, Nov 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Zijn er dames die de iPhone6 hebben?

Bevalt de telefoon goed?

2. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Geen aantrekkelijke telefoon zo te lezen hahaha

3. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jawel hoor! :)
    Bevalt zeker goed!

4. Kimm87

Kimm87 Niet meer actief

Ik heb de 6 plus. Voor mij geen iPhone meer. Hij hangt vaak vast (kan mijn snelle typen niet aan geloof ik haha). Internet valt vaak weg, dan moet ik m'n gsm afsluiten om weer internet te krijgen. M'n geheugen is al vol en zo kan ik nog wel doorgaan. Ik hoor overigens meer om me heen dat de iPhone 6 niet zo'n succes is maar goed is voor iedereen anders.

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Geen ervaring met iphone 6 maar wel met de 4s en 5s. Denk dat qua inhoud niet veel anders zal zijn behalve verbeteringen en de buitenkant is anders natuurlijk. Ik ben iphone fan dus ik zou sowieso aanraden, ik mag pas volgend jaar weer verlengen...

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    Ja ik heb de 6. Ik vind het nog steeds heel erg fijn!!! Had eerst een 4s en deze is natuurlijk een stukje groter, en ook dunner.
    Ik zou hem zo weer nemen

7. KimK

KimK Niet meer actief

Top telefoon! Maar dat vond ik ook van mijn 3g, 3gs, 4, 4s, 5 en 5s! Allemaal geweldig :D

8. MamaG

MamaG Fanatiek lid

May 24, 2008
    1,298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik heb 'm pas een paar weekjes, maar vind 'm top! Ik wou eerst nooit geen Iphone, maar nadat mijn Xperia echt waardeloos was, de 4 van vriend in gebruik genomen, nu wil ik niet anders meer.

9. minon

minon Niet meer actief

Mijn man heeft hem en is heel tevreden. Groter scherm als de 5s. Ook handig dat als je twee keer op de home toets tikt je beeldscherm naar beneden zakt en je dus altijd je telefoon met een hand kunt bedienen. Beeld is mooier als de 5 (retina scherm) en we hebben beiden het idee dat de camera beter is. Ook het geluid is verbetert.

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Ditte. Hier een 6plus, was even wennen maar wil niets anders meer. De sofware ios8.1 is al een stuk beter maar er zitten nog wat foutjes in, ligt echter niet aan de telefoon zelf. Bij volgende update zal alles wel verholpen zijn. Mijn iPhones lopen normaliter juist nooit vast, al sinds de allereerste iPhone 1 nooit problemen gehad, in tegenstelling tot met die Samsung meuk. Kortom, ik kan je de iPhone 6 van harte aanraden! :)

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Dit komt doordat ios8 nog een nieuwe update moet krijgen, nog even geduld en je zult hier geen last van hebben. Anders even als nieuw installeren via iTunes, schijnt ook goed te werken. Ik heb 128gb geheugen, maar zou in elk geval de 64gb aanraden, 16gb zit zo vol inderdaad. ;)

12. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Ik wacht met smart op januari dan mag ik verlengen ;) heb me Laten verleiden om een samsung te nemen vorig jaar en spijt dat ik heb!! Kreng loopt veel vast en is gewoon minder als de iPhone. Alleen de foto's zijn super dat dan wel.... Maar alles werkt gewoon beter bij Apple heb ik het idee.

Dus kan je nog niks vertellen ;)

13. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Bedankt voor de reacties.

Ik Had dus altijd de iPhone 4 en 4s maar daarna toch maar voor de sSamsung gegaan.
    Vreselijk ding loopt ook veel vast batterij is al twee keer stuk geweest enz

Hebben jullie je telefoon verzekerd ?

14. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik heb de 6!
    Een lichtgouden en hij is zoooo mooi!
    Het is eigenlijk gewoon zonde om er een hoesje omheen te doen :cool:
    (maar dat is uiteraard wel weer verstandig met zo'n dure telefoon)

Wij zijn thuis een wandelende applestore dus van mij zal je geen slecht woord horen over Iphones en andere apple-produkten. Ik ben en blijf groot fan.

15. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Haha idd hoesje is wel handig.

Ik ga dus denk ik voor de iPhone as zondag.
    Moet nog even een hoesje bestellen.

Hoorde wel dat t typen lastig was ..maar weet niet meer of dat op de.iPhone 6 of 6 plus was

16. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

Mar 8, 2009
    1,360
    281
    83
    Female
    Typen is even wennen, maar dat heb je op elke toestel dat nieuw is. Het mooie is wel dat de iPhone zich aanpast aan jouw typen. In het begin zal het lijken of je worstvingers hebt, maar dat wordt al snel minder.

Ik heb zelf een iPhone 6, daarvoor de 5s. Het typen ging in het begin wat lastiger omdat het schermpje iets groter is dan de 5s. Ik kan me voorstellen dat het bij de 6 Plus nog rottiger is omdat de toetsen dan helemaal groot zijn en ver uit elkaar staan. Maar alles went, ik raad de 6 helemaal aan!

17. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik ben net overgegaan van de iphone 5 naar de 6 plus en helemaal blij. Het werkt weer supergoed :)

18. woez

woez Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    1,135
    205
    63
    Hier de iPhone 6 plus en ben super tevreden

19. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Ik heb nu een iPhone 5 en krijg binnenkort de 6 plus! Ben erg benieuwd!!!

20. Boeketje

Boeketje Actief lid

Nov 30, 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Lees even mee. Ik mag ook weer verlengen en zit te denken aan een iPhone 6 (of 5s). Heb nu een samsung waar ik (veel) mee navigeer en dat bevalt goed. Gaat dit bij de iPhone ook makkelijk en goed?

Share This Page