Moord gepleegt in huis wat we willen kopen.

Discussion in 'De lounge' started by Britt16, Jul 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Britt16

Britt16 Actief lid

May 18, 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Hoi,

Zijn wij op zoek naar een koopwoning, en vinden we een hele mooie, blijkt daar iemand te zijn vermoord.
    De vrouw is gewurgd en in de tuin begraven te zijn.

Ga dus op zoek naar een andere woning, het idee. Stel je voor dat haar geest er nog dwaalt? :rolleyes:
    Ben even nieuwsgierig wat jullie idee ervan is. Zouden jullie zo'n huis willen kopen of niet, en waarom?

Edit Moderator: titel aangepast

Liefs Britt

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik zou er niet zoveel moeite mee hebben. En misschien is de koopprijs daardoor ook lager of is dat niet het geval?

3. paprika

paprika Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,164
    0
    0
    Rotterdam
    Nooit zou ik dat huis kopen! Alleen het idee al dat daar iemand zoiets is aangedaan is genoeg om mij m'n koopwoede te ontnemen.

4. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Dat kocht ik ook niet.
    Zou ik echt niet tegen kunnen brrrr

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Al zou ik het huis gratis krijgen dan nog zou ik er niet gaan wonen... brrrr het idee alleen al ..

6. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,817
    4,057
    113
    Ik zou er geen problemen mee hebben. Je weet toch niet van elk huis het verleden.

7. valhalla

valhalla Niet meer actief

Nou ik ben redelijk nuchter, maar dat zou ik nooit doen! Mijn broertje ziet soms mensen die zijn overleden, dus ik geloof best dat het ergens letterlijk kan 'spoken'.

8. lieniej

lieniej Actief lid

May 24, 2007
    497
    0
    0
    zou t ook niet doen....
    alleen t idee al!

En als je t wel zou kopen, dan blijven de mensen in de buurt je er wel aan herinneren wat er is gebeurt..

9. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    No way dat ik daar zou gaan wonen.
    Stel dat ze wraak neemt of zo....

Ahhhhhh, eng hoor.

10. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Iiiiiiiiieuw! :confused: Daar zou ik echt nooooooit gaan wonen!
    Ben ik veel te bijgelovig voor! Ik zou ook echt bang zijn dat de geest van die overleden vrouw er zou komen 'spoken' of daar nog was....
    Brrrrr....

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik zou zo'n huis ook nooit kopen... van weinig woningen weet je het verleden, maar als je het wel weet en er is zoiets gebeurd, zou ik daar niet prettig wonen.

12. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    hmmm niet vanwege rondwalende geesten ofzo...
    maar gewoon het idee wat e zich afgespeeld heeft;

ik zou lekker verder zoeken, leuke huizen genoeg...
    waaronder de van ons:)

13. kat

kat Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,402
    2
    0
    Ik zou het ook niet kopen.
    Wij hebben een huis gekocht waar de eerste eigenaar nog in zat dus ben er gelukkig wel van op de hoogte.

Bah nee moet er niet aan denken,vooral omdat mijn man redelijk veel nachtdiensten draait (ik zou mezelf helemaal gek maken).

14. Pollewop

Pollewop Actief lid

Dec 7, 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    NOOITT!

brrr...

15. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    1,535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    In het huis waar wij wonen zijn geen mensen vermoord (althans, niet dat ik weet) maar er zijn hier wel meerdere mensen aan ziekte overleden...... En ik wil echt niet paranoïde overkomen, maar soms horen wij kranen druppelen, mensen lopen, ...... terwijl er echt niks te zien is! En toch voelt het niet naar.. Gek, ja, maar niet naar...... Ik zou me er niet teveel door laten leiden, wel is het inderdaad een 'handige' reden om lekker op de prijs af te dingen.........

Liefs
    Esther

16. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Hey jakkes... denk ook niet dat ik dat huis zo willen kopen...

Wij wonen nu in een (huur)flat in een huis wat ondertussen al een jaartje of 70 oud is... Ik wil echt niet weten wat hier allemaal al gebeurt is ondertussen... :(

17. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    ik denk dat ik weet welk huis je bedoelt! (zoveel huizen kunnen er vast niet zijn in de prov. groningen waar een vrouw gewurgd is en in de tuin begraven... vrijstaand met een flink diepe tuin grenzend aan wat water, vlakbij sportvelden?)
    dat is waar wij gekeken hebben.
    wij hebben er van af gezien, klinkt misschien gek maar wij zijn nogal fijngevoelig, we voelden niet dat er een lijk lag hoor (hoewel we er bovenop gestaan hebben bleek naderhand! toen was ze nog niet gevonden maar bleek er al wel begraven te liggen) maar het huis voelt energetisch heel erg koud aan, niet prettig in iedergeval.
    Bovendien vind ik het een luguber idee dat onze kinderen in de grond kunnen gaan graven en spelen waar zij gelegen heeft....
    mochten we het over hetzelfde huis hebben, dan is de buurvrouw ook niet echt om heel erg blij van te worden...
    dus als we het over hetzelfde huis hebben.... ik zou het persoonlijk niet doen en verder zoeken naar een huis waar het energetisch een stuk fijner is!

18. Niet meer actief

Brrrr, ik zou het ook nooit doen, heel eng idee :confused:

19. saar

saar Fanatiek lid

ik zou het ook niet doen. ik zou mezelf gek maken... Brrr, krijg nu al kriebels.

20. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    ik weet het niet...
    Vrienden van ons wonen in een boederij waar een man zijn eigen vrouw vermoord en begraven heeft. (klinkhamer) we komen er regelmatig maar eigelijk sta ik er nooit bij stil en voel ik me er niet naar.

Share This Page