Ik ben van drogisterij shampoo over gegaan op shampoos van de kapper omdat ik merkte dat mijn hoofdhuid daar beter op reageerde en ik ook altijd hoor dat daar minder troep in zit. Nu vroeg ik mij af zit er nou ook onder de kappers shampoos nog verschillen? Zo heb ik oa gebruikt redken, kerastase en wunderbar. Van die 3 had ik toch het gevoel dat redken het fijnste was maar die is ook weer duurder en weet dus niet eens zeker of daar wel grote verschillen in zijn of niet. En aan de kappers zelf welk merk vinden jullie zelf fijn in gebruik?
Kappers shampoo? Gewoon baby shampoo daar zitten 0 toevoegingen in mijn haar doet het er heel goed op en ik heb nog nooit zo’n goedkope shampoo gehad. (3 euro) Van kappers shampoo vind ik biosilk fijn.
Ik gebruik Olaplex en om de week Kevin Murphy Blond Angel. Beide vrij prijzig maar mijn haar is er wel een stuk gezonder en mooier van geworden!
Ik had dus nog nooit gehoord van dat opaplex. Even op Google gekeken. Dat is dus echt geweldig? 1 soort shampoo volgens mij? Ga ik ook eens proberen als mijn kerastase op is
Voor het beste resultaat zou ik wel op zijn minst no 3, 4 en 5 aanschaffen. Ik gebruik de hele set (0, 3, 4, 5, 6 en 7).
Ik gebruik System Profesional. Super tevreden over. Mijn haar ziet er zoveel beter uit dan met de goedkopere, bij bijv kruidvat verkrijgbare shampoos.
Ik ga eens kijken als mijn huidige spullen op zijn. Mijn man krijgt een ‘allergische reactie’ als ik met weer allerlei nieuwe spullen aankom als de oude nog niet op zijn, haha
Probeer K3! Ik waste het er al een poosje mee en zelfs C viel het op hoe mooi en glanzend het was. Toen heb ik het weer een paar weken met een ‘goed merk’ gewassen van mezelf en m’n haar was helemaal dof en droog. Nu weer die studio 100 zooi erin en het glanst als nooit tevoren. En het mooie: regelmatig in de aanbieding bij Kruidvat. 3 voor 5 euro Ik ga aan Gert vragen of ie me wil betalen voor de reclame die ik voor hem maak
Precies haha nou ik gewoon het eigen merk van Etos. Iedereen zit altijd te roepen dat er allemaal toevoegingen zitten in shampoos en dan kopen ze ( ik in het verleden dus ook) die zooi van 30 euro, terwijl je dus gewoon baby shampoo kan kopen.
Vanavond voor het eerst mijn haar gewassen met een shampoo blok. En tot nu toe zeer tevreden. Ruikt heerlijk. Schuimde lekker. En het lijkt prima op te drogen. Ik had die van happy soaps voor normaal haar.
Hier altijd kappers-shampoos... Maar de absolute nummer 1 is toch wel Bhave Nourish. Het haar wordt zo enorm gevoed en verzorgd... Mn kapper had deze nieuw en was meteen fan. Ook maar echt een beetje van nodig...