Gezellig hoor!!

Discussie in 'De lounge' gestart door KimK, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimK

KimK Niet meer actief

Dag dames,

Ik lees altijd geklaag over feestjes bij de buren, ik dacht doe eens een positief verhaal. Het is hier achter heel gezellig, ik heb echt geen idee waar het vandaan komt maar er zijn wat zangers, dan is er wat muziek en het klinkt enorm gezellig! Ik ben dan ook maar lekker met een prosecco'tje op mijn loungeset gaan hangen om een beetje mee te genieten van de gezelligheid. De kindjes liggen braaf in bed anders was ik gewoon ff gaan uitzoeken waar deze gezelligheid vandaan kwam en was ik ff langsgegaan hahahahahaha.

Gezellig hoor zo :D!

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Om deze tijd nog wel ja. Dan zou ik lekker buiten gaan zitten, maar denk je er ook zo over als het vannacht 2 uur is?

3. KimK

KimK Niet meer actief

Denk t wel! Het is echt enorm gezellig hahaha.... Ik ben zelf ook wel van de lange feestjes en buren zeuren hier gelukkig ook nooit :):D

4. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    en dan fit je bed uit als de kindjes je morgen ochtend vroeg wekken? hahaha

Nee hoor ik heb ook heerlijke buren om me heen en gelukkig zijn ze niet van de feestjes. En zo wel zijn de kids bij opa&oma en zijn wij uitgenodigd ;) Genieten is beter dan Irriteren.

5. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Als het mijn muzieksmaak is vind ik het wel gezellig.

Maar hoe meer er gezopen wordt, hoe harder de muziek gaat. Dat om 3 uur 's nachts vind ik al minder en als het dan ook nog eens boem boem muziek is vind ik er niks meer aan:cool:

6. tuc

tuc Niet meer actief

ow ook om 2 uur s nachts zou ik het prima vinden. Slaap dan extra goed.

7. KimK

KimK Niet meer actief

Whaha mijn zoon van bijna 20 maanden slaapt zo dramatisch dat ik nooit fit ben geweest de laatste 20 maanden dus ach wat minder fit of helemaal niet fit maakt niet veel verschil :p

8. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    :D nou waar wacht je nog op, grijp die babyfoon en ga swingen!

9. KimK

KimK Niet meer actief

Hehe, nee nee, ik blijf wel hier gewoon gezellig meegenieten :D! Dochterlief zal straks ook wel weer voor voeding komen hehe

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ah wat leuk! Lekker van genieten.

Ik vind het ook altijd leuk hoor, zo gezellig.

11. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Chill!
    ik ga zo ook even de achtertuin in, kindjes zijn meteen gaan slapen, wel erg laat op bed maar t was erg gezellig. :) Leuk zo`n positief topic

12. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Een keer tot snachts muziek of gezelligheid zou ik niet erg vinden, maar wij hebben hier achterburen die in de zomermaanden een paar keer per maand met een hoop jongeren bier drinken onder de veranda. Om 22.00 klinkt het nog gezellig, maar om 2.30 uur vind ik het niet leuk meer. Helemaal niet als het meerdere keren gebeurd. Ook steken ze hier snachts geregeld lawinevuurpijlen af en is er standaard een gozer bij die zn volumeknop niet onder controle heeft. Mijn man slaapt wel eens op de logeerkamer aan de voorkant omdat we er niet van kunnen slapen. Dit gedrag vind ik ronduit asociaal, ik had het niet in mijn hoofd hoeven halen als puber bij mn ouders. Andere mensen in de buurt zeggen er geen last van te hebben, volgens mij zijn die stokdoof of liggen diep in coma. Dus ik durf niet te veel te klagen. En dan wil ik er wat van zeggen en dan is het weer weken rustig......

13. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Als buren een keer een feestje hebben met muziek vind ik het niet erg hoor. Als dat gebeurd liggen wij mee te zingen in bed😀

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Tja, die lawine pijlen zijn onnodig.

Maar ik kan me zo ergeren aan die klaagtopics. Het kan mij niet schelen als mensen in de zomer (of in de winter) in de tuin zitten te praten met een groep met zachte muziek. Al doen ze dat tot 02.00 snachts. Ja, misschien heb ik daar een beetje last van, maar ik bedenk me wel altijd dat N haar gehuil vast ook niet voor iedereen leuk is. En later als ze wat groter is en buiten gaat spelen zij weer heel vroeg lawaai gaat maken en mensen daar ook last van hebben. Het is geven en nemen in de wereld. Ik vind het alleen maar leuk als mensen het blijkbaar zo gezellig hebben (binnen normale grenzen natuurlijk)

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Haha, ik vind het ook vaak wel gezellig en het zal mij een zorg zijn zolang het niet zo asociaal hard is dat de baby er niet van kan slapen ofzo. Ik wil gewoon een avond voor mezelf hebben na baby-bedtijd. Als de baby wakker blijft door andermans herrie en ik dus geen tijd voor mezelf krijg, dan heeft men een slechte aan mij. Voor de rest krijgt iedereen van mij een vrijbrief om lekker te doen waar ze zin in hebben.

Ik moest alleen daarstraks naar mijn buurman om te vragen of de muziek wat zachter kon VAN MIJN PARTNER! Pffffffff. Ik heb een aardige lieve (jonge) techo/hardcore/house-buurman die muziek aan heeft staan die mij doet denken aan de wasmachine, droger én vaatwasser in één. Gewoon een achtergrondgebons/gezoem/geklop. Doeng doeng doeng doeng doeng doeng, etc.

Ik hoor het al niet eens meer (ik ben overigens ook halfdoof; dus ik hoor het sowieso wat minder) maar mijn partner werd er gek van. Ik zei dattie maar even langs moest gaan. Hij durfde dat niet. Schijnbaar is hij een tikkie geïntimideerd ofzo en had er zelfs 25 euro voor over om mij te laten gaan.

Nou ja, voor die prijs ben ik naar de buurman gelopen, heb ik een vriendelijk praatje gehouden en hem een fijne avond gewenst, zette hij zijn muziek wat zachter én heeft mijn partner de uitnodigingen voor ons kind zijn eerste verjaardag betaald :D

Geluidsoverlast heeft ook zijn voordelen!

16. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Hier 2 weken geleden ook. Hele harde muziek, zingen en lachen. Tijdens hond uitlaten zag ik bij wie het was en had gereageerd op een bericht op fb met klinkt gezellig veel plezier! Nog geen minuut later uitgenodigd.

Lekker van genieten!

17. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Dat had ik laatst op de camping! De buren van de campingeigenaars hadden een feestje in de schuur achter hun huis en ik kon mooi meegenieten van hun muziek, lekkere jaren 70/80/90 liedjes! Beetje disco, beetje top 40, was echt leuk... Wijntje erbij en samen meezingen... :D Scheelt dat we vakantie hadden, dus dan maakt het niet uit als je wat langer wakker bent. Had ik moeten werken en dus om 5.30 op moeten staan was ik er minder blij mee geweest. Maar dan nog was het leuke muziek... ;)

18. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb ook niks tegen geklets en muziek van mensen. Gezellig toch. En we horen allemaal wel een keer elkaars geluid, maar kort geleden was het bij ons in de straat echt te bont.
    Onze buren vierden de verjaardag van ons buurmeisje, groep vriendinnen uitgenodigd, partytent achterop het gras. Superleuk. Totdat rond 18.30 de dj kwam, een 16-jarige puber en de muziek ging echt verschrikkelijk hard aan. Het trilde in ons hele huis door en het heeft tot 22.00 uur geduurd. Persoonlijk vind ik dat nog niet eens zo heel erg, maar mijn zoon was compleet overstuur, want je voelde het doordreunen in zijn bed. 30 minuten lang heeft hij enorm gehuild in de badkamer en daarna heb ik nog ruim een half uur bij hem op zn kamer gezeten en hem uiteindelijk in slaap gezongen. Maar man, wat was hij bang. En hier ben ik echt nog steeds een beetje boos over, want als ik hiervoor gewaarschuwd zou zijn had ik mijn zoontje laten logeren. Ik heb ook wel gevraagd of het wat zachter kon en hij ging iets zachter, maar 10 minuten later ging het weer net zo hard verder. Heb ook nog wel met de buren erover gesproken de volgende dag, maar die doen het heel makkelijk af. Ja, we hebben de DJ wel gevraagd of het iets zachter kon, maar hij luisterde niet echt. Duh...
    Het is dat we verder op goede voet leven met onze buren en ik het feestje van mijn buurmeisje (11 jaar) niet wou verzieken, maar anders had ik echt de politie gebeld.

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik had mijn huilende zoon meegenomen om te laten zien wat het effect was.

20. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ja dat had ik kunnen doen, maar dan raakt hij alleen maar meer overstuur. Ik koos er toch maar voor om bij hem te blijven en hem te troosten. Maar goed, hij heeft er verder geen trauma aan overgehouden gelukkig. En toen hij uiteindelijk sliep was er niks meer aan de hand, maar ik was niet blij (understatement, haha)...

Deel Deze Pagina