Kappersshampoo ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 25 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ter vergelijking:

Eerste foto was mijn zoontje 7 maanden. Die lengte heb ik kunnen behouden tot onze trouwdag. Dus twee jaar.

Tweede foto wilde ik wat anders... Met mijn domme hoofd naar een budgetkapper gegaan die het verknipt heeft.
    Je ziet het niet op de foto, maar 'lengte wat behouden' betekende dus: korte lagen de rondte in met een miniplukje achterop als langste punt. Sindsdien is het nooit meer zo geworden als de eerste foto :(.

Derde foto is zoals het nu zit. Heb nu gewoon een vaste kapster voor verven, knippen en productadvies haha. Ze heeft het model er weer in kunnen knippen. Maar jammer genoeg nog geen wondermiddel gevonden om het groeien te helpen.

Haal ze zo weer weg, haha.

Bekijk bijlage 474727
    Bekijk bijlage 474728

2. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
  3. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Waar kopen jullie je shampoo?

Ik heb trouwens blond, lang haar. Het is niet heel dik, dus ik ben op zoek naar een shampoo en toebehoren die mijn haar een beetje voller laat lijken, wat raden jullie me aan?

4. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Leuk interessant topic! Ik geef niks om make up maar mijn dikke lange haar is mn alles!
    Ik gebruik nooit meer shampoo van de drogist sinds ik Yes to carrots shampoo ontdekt heb. Te koop bij V&D en de Tuinen.Geheel zonder rotzooi. Ik heb weer slag in m haar terug en het glanst weer.
    Die Ol shampoo lijkt me ook wel wat,maarja die prijs he...

5. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik via www.kapperskorting.com.
    Fijne betrouwbare shop. Ik heb in ieder geval nog nooit gezeur gehad.
    En lekker veel merken... ook belangrijk :D.

6. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik heb ook lang blond haar. Fijn van structuur.
    En ik gebruik deze shampoo:
    https://www.hairworldshop.nl/product/shampoo/verzwakt-en-futloos-haar/5610/bain-force-architecte-250-ml/?utm_medium=organic&utm_source=google&utm_campaign=google_shopping&gclid=CjwKEAjwm-aqBRD39YPqhbzthzYSJACFj-AtVn4NdNgiqeayD14k2XAYrUe6ynDKcLv7ZEolChDm4xoC5BLw_wcB

7. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Dank je, die ga ik proberen :)

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Oh echt? Ik heb echt super dik haar, nog aardig wat dikker dan Aszz denk ik. Föhnen en drogen kost mij altijd een eeuwigheid. Snel maar even bestellen dat spul.

9. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ja ik ken het heb ook echt een hele dikke en volle bos. Ik heb die doorzichtige met zwarte sticker (je heb ook een heel zwart flesje namelijk en die ken ik niet) maar werkt bij mij echt top !!

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ikheb vandaag Redken All soft shampoo en cremespoeling binnengekregen, dus ben benieuwd of het iets is voor mn droge pluishoofd.
    Nu stuitte ik gisteravond op een site die heel goedkoop is, helaas had ik mn bedtelling al gedaan.
    Dus ik sla hem op in mn favorieten.
    Maar ik wilde hem jullie niet onthouden! ;)
    Redken - Koop Redken haarverzorgingsproducten online

11. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ik ben fan van Kerastase! De 'resistance' serie oid werkt bij mijn haar heel goed (fijn zacht haar). Die andere volume-serie maakt er een soort onkambaar touw van. Dus het doet wel wat allemaal :)

12. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik heb een maandje de Kerastase uitgeprobeerd, maar helaas geen superfan.

Geen slechte shampoo hoor, maar voor de rest deed het niet echt iets bijzonder met mijn haar. Dan vond ik de Keratine-lijn van Scharzkopf veel fijner. En nog eens een keertje een stuk goedkoper :D.

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Probeer de Oi lijn van Davines eens. Ik blijf fan!

Deel Deze Pagina